Debate sobre plataforma

margalida

to NeoFòrum: Fòrum de discussió de l'Observatori de Neologia
No sé si el meu és un "problema" general o em passa més a mi pel fet
de fer el buidatge d'un diari de les Illes (Diari de Balears), però em
surten moltes paraules que no apareixen als diccionaris d'exclusió
però si al DCVB, per això crec que seria interessant a l'apartat de
tipus de neologisme afegir-ne un que fos de dialectalismes, d'aquesta
manera seria interessant per veure si hi ha paraules dialectals que en
una part del territori ja no s'usen i són considerades arcaïsmes
mentre que en d'altres llocs són una forma perfectament viva, així, de
la mateixa manera que s'han d'incorporar als diccionaris generals els
neologismes també ho haurien de fer els dialectalismes ben vius. És
una proposta. Gràcies.