TV na Janowie

Rafał Piłatowski

to forum...@googlegroups.com
Witam,
Kiedy będzie dostępna telewizja na Janowie?

Info LNET

to forum...@googlegroups.com
Uruchomienie TV na Janowie wymaga wybudowania fragmentu nowej kanalizacji wzdłuż ul. Rokicińskiej. Projekt ten będzie realizowany w oparciu o fundusze unijne (został zakwalifikowany do realizacji w ramach łódzkiego RPO). Realizacja projektu opóźnia się niestety ze względu na brak środków w budżecie RPO.

ague...@gmail.com

to forum...@googlegroups.com

Witam

Odkopuje temat bo doszły mnie słuchy że jest jakiś ruch w tej sprawie. Czy już może jest jakiś konkretny termin podłączenia Janowa do Państwa sieci kablowej?

Info LNET

to forum...@googlegroups.com

Połączenie kablowe, o którym pisaliśmy wcześniej zostało już wybudowane i działa. Dzięki temu w naszej sieci na Janowie dostępne są już wszystkie usługi dostępu do Internetu z naszej oferty, również te najszybsze. Udało się już również uruchomić usługę TV w jednym budynku przy ul. Maćka z Bogdańca. Co do kolejnych budynków, będziemy uruchamiać TV w miarę wolnego czasu, gdyż w bieżącym roku priorytetem jest realizacja inwestycji współfinansowanych przez UE.

ague...@gmail.com

to forum...@googlegroups.com
Rozumiem. Mam nadzieję że Wasza oferta jak najszybciej obejmie cały Janów, ku uwolnieniu od złodziei z konkurencji.