Awaria internetu

Katarzyna Chmielecka

to LNET - Internet i telewizja
Co to za awaria dzisiaj? Zaczęło się chyba o północy. Najpierw w ogóle nie było dostępu do internetu, a teraz chyba wybrane strony działają. Lermontowa

Info LNET

to LNET - Internet i telewizja
Dzień dobry.

Ta grupa nie służy do zgłaszania awarii. Aby uzyskać pomoc proszę napisać na b...@Lnet.pl lub zadzwonić pod numer serwisowy: 607854447

Katarzyna Chmielecka

to LNET - Internet i telewizja
Ja tylko zadałam pytanie a nie zgłosiłam sprawę...

Info LNET

to LNET - Internet i telewizja
Mimo to Pana pana pytanie jako nieformalne zgłoszenie trafiło do naszego serwisu w celu sprawdzenia.

Katarzyna Chmielecka

to LNET - Internet i telewizja
Jak widać nie tylko rekruterzy nie sprawdzają do kogo piszą...

Info LNET

to LNET - Internet i telewizja
Przepraszam Panią za użycie niewłaściwego rodzaju dopełnienia w poprzednim zdaniu.