[internet] DC++ / server ftp / zasoby

Maciek Hermanowicz

to forum...@googlegroups.com
Witam serdecznie człownków LNET.

Jestem dość nowy, dlatego chciałem zapytać czy w sieci lnet po lanie stoją jakieś serwery ala DC++ lub FTP lub inne zasoby, do których jest publiczny dostęp?

Info LNET

to forum...@googlegroups.com
LNET udostępnia hub DC++. Więcej szczegółów znajdzie pan na stronie: http://www.lnet.pl/index.php?nav=usl&sub=dc

damian

to LNET - Internet i telewizja

Witam mam takie moze podstawowe pytanie mam router bo dostałem od rodziny  szybszy  i czy mógł bym tylko powiększyć u was pakiet a nie brać  routera ??

Info LNET

to LNET - Internet i telewizja
Dzień dobry.

Usługa "Domowe WiFi" w ramach, której dostępny jest ruter z WiFi to zupełnie samodzielna usługa.

Nie ma w naszej ofercie, żadnej usługi, która wymagałaby dodatkowo zakupu usługi "Domowe WiFi".

Co do wyboru nowej usługi, gdy obecna nadal trwa, proszę skontaktować się z BOK.

Generalnie można powiedzieć, że jeśli obecna usługa świadczona jest na podstawie umowy promocyjnej na czas określony, to zawsze można ją zmienić w trakcie trwania (bez czekania do końca umowy) na usługę o wyższym abonamencie. Ale po autorytatywną odpowiedź w Pana konkretnym przypadku proszę o osobisty kontakt z BOK.