Cal pensar ja en el curs següent...

已查看 4 次
跳至第一个未读帖子

aigua

未读,
2010年6月7日 17:28:302010/6/7
收件人 GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Hola a tots i a totes. Com podeu comprovar, el Grup de Discussió no
ha mort. Sí que és veritat que hem tingut activitat nul·la des de
principi de l'any actual... he d'assumir la meua responsabilitat...
De tota manera, el Grup de Discussió és una eina útil que podem fer
servir, ja que el Consell Ambiental també ha existit enguany, i espere
que el curs proper també, i aquesta pot ser una ferramenta
complementària. Què en penseu?
També pense que al grup de Discussió hi ha molta gent, molts potser ja
no estan ni a l'institut... Estava pensant si seria útil que tots
aquells i totes aquelles que vulgueu continuar en aquest grup, o vos
siga útil seguir com a membres per qualsevol raó, podrieu expresar-ho
o almenys emetre algun comentari en este debat. Així podríem saber de
quantes persones estem contant realment.
Així que MANIFESTEU-VOS, SI ESTEU AHÍ¡

Sergio Alejos Hernàndez

未读,
2010年6月8日 01:09:572010/6/8
收件人 foro...@googlegroups.com
Bon dia, Soc el Sergi i si, estic aqui, tot i que no soc membre d'aquesta comunitat educativa ni ho he estat (qüestió d'edat).
No obstant, aqui estic per a col.laborar en aquest foro que considere tan important.

Salut
Sergi

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA" de Grups de Google.
Per publicar a aquest grup, envieu un correu electrònic a foro...@googlegroups.com.

aigua

未读,
2010年6月8日 10:27:302010/6/8
收件人 GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Molt bé Sergi, ja en sóm dos. Estic segur que altres persones també
volen continuar.

On 8 jun, 07:09, Sergio Alejos Hernàndez <sergioyr...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> comunitat educativa ni ho he estat (qüestió d'edat).
> No obstant, aqui estic per a col.laborar en aquest foro que considere tan

pacoxavi

未读,
2010年6月8日 12:51:462010/6/8
收件人 GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Home ! Jo crec que és una molt bona idea. Estaría bé que, malgrat la
diàspora, de quant en quant, ens deixarem caure per ací els qui hem
parlat en este foro.

Espere que reviscole i torne a bullir d'activitat, sempre al servei de
l'acció ambiental.

Salutacions:
Paco.

回复全部