PROPOSTES CONCRETES 2010

aigua

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Ja hem dit algunes coses sobre què es podria treballar al Consell
Ambiental. Ara cal fer més concrecions que pugen servir de proposta
per a la propera reunió de gener de 2010. Animeu-vos i participeu.

aigua

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Hola a tots. Abans de tot: Bon Nadal, encara que no us haja tocat la
grossa, ni res, no patiu, la vida continua. I ara a les vacances, pot
ser una bona època per "discutir" a aquest grup.

Una altra cosa: ¿quin problema teniu amb la sol·licitut per a
participar en aquest grup?, perquè hi ha persones interessades però no
veig la sol·licitut... Pense que si hi ha persones interessades, de
l'IES nostre, és clar, conteu els problemes, per exemple, a través
d'un comentari a la pàgina accioambiental.blogspot, a veure si així
podem trobar la solució. ¿D'acord?

També veig persones que fan comentaris i crec farien aportacions molt
valuoses, i de moment em reserve els noms...

Val: com veieu, he introduit un altre debat. L'altre es feia llarg i
és bo renovar-lo de tant en tant. Què es pretèn ara: jo crec que cal
fer un pas més endavant: cal concretar actuacions i perquè ho
entengueu he penjat un arxiu que s'anomena "Pla d'Acció" que és el
full a seguir a la propera reunió del Consell. Farem grups i
treballarem distints aspectes, que potser siguen:
1.- Temes de recicaltge: papereres blaves, plàstics, neteja al pati i
a les aules, ...
2.- Temes de l'esmorzar: dia de la fruita, saquet de roba, enbolcalls
de paper d'alumini, ...
3.- Temes de recursos: ús del paper, ús dels llums, ús de l'aigua, ..
4.- ...
S'accepten altres propostes i com podeu comprovar, hi ha aspectes que
poden pertànyer a un tema o a un altre. No són temes tancats.

Per tant, a la reunió caldrà com proposa el full, fer accions
concretes en cada tema, definir un objectiu, buscar responsables -
persones que ho facen-, pensar quan s'ha de fer -temporalització-,
buscar indicadors que ens indiques si aconseguim o no l'objectiu, ....
Bona feina ¿no?

Espere les vostres aportacions i preguntes....

aigua

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Eh¡, que no dieu res o què... Sembla que el canvi d'any us ha afectat
i us ha deixat muts...

En aquesta discussió sembla que no tingueu res a dir, o potser no
teniu temps, ara. O tal vegada ho trobeu massa difícil, concretar
mesures a fer? Be, podeu dir alguna cosa, i animar als vostres
companys a apuntar-s'hi, i aixina tenir discussions més plenes.

De totes maneres, hem decidit fer una reunió del Consell Ambiental el
proper dimecres 20 de gener, a l'hora del pati com sempre, per
concretar plans d'acció, és a dir, els fulls que teniu a l'arxiu. Si
no fem aportacions des del grup de discussió, seran vàlides les que es
facen a la reunió. D'acord? De totes maneres, estic segur que voleu
dir alguna cosa...

D'altra banda, prompte penjaré algun tema de discussió nou, i en
tindrem més d'un alhora. Val?

Penseu que el Grup de Discussió que tenim a l'IES Vila-roja està en la
línia del que proposen els coordinadors de la Campanya Recicla
l'Escola, estem en el camí, sols que tenim d'intentar ser més
col·laboradors i seguir participant.

Així que VINGA, DESPERTEU¡

> - Mostrar texto de la cita -

aigua

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Us recorde que el proper dimecres a l'hora del pati a l'aula d'usos
múltiples continuarà la reunió del Consell Ambiental iniciada dimecres
passat. A la reunió anterior es van fer tres grups: recursos (aigua,
electricitat, paper, ...), esmorzar (saquet, fruita, alumini, ..) i
reciclatge (papereres, ...). Esteu tots convidats, ja que els
assistents podran participar en la determinació d'accions a realitzar,
podreu donar la vostra opinió, que és molt important. Us espere.

alexis gimeno

to foro...@googlegroups.com
d'acord pero tenim que intentar fer saber a molta mes gent lo del consell escolar per a que puguen acudir i aixi rendir mes i tambe hi ha que intentar sol.lucionar el de la subscripcio al blog del consell ja que axi el comunicat de les reunions pot aplegar a mes gent

                                           A.G.M

> Date: Mon, 25 Jan 2010 14:53:26 -0800
> Subject: FORO AMBIENTAL DE L' Re: PROPOSTES CONCRETES 2010
> From: bgrifo...@yahoo.es
> To: foro...@googlegroups.com
> --
> Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA" de Grups de Google.
> [...]

Llévate gratis un Mazda 2 y una Xbox 360. ¡Participa con Hotmail!

aigua

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Hi estic d'acord, i és feina de tots animar a la resta. De totes
maneres, avuí he apuntat a un grup de quart d'ESO, tots de colp, ja
que tenien problemes per inscriure's. Si ho he fet correctament, avuí
sóm una quizena de persones més al Grup de Discussió.

I recordeu: demà dimecres tenim la reunió del Consell Ambiental a
l'hora del pati a la sala d'usos múltiples.