JOAQUIN MARTINEZ PONS

to foro...@googlegroups.com
home paco no son tan malos con dius sols que a vegades mos poden tasar un poc

A I PERCERT UNA SALUTACIO A AL NOVA MESTRA QUE SA INCORPORAT AL MOSTRE GRUP

Tecnología, moda, motor, viajes,.suscríbete a nuestros boletines para estar siempre a la última MSN Newsletters

vicky herreras

to foro...@googlegroups.com
Gràcies por la benvinguda. A poc a poc m'aniré posant al dia
Un saludo
Vicky

pacoxavi

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

Hola Vicky ! Benvinguda. Donat pressa a posar-te al dia que s'està
acabant el curs i la setmana que vé són festes a Almassora. Podríes
proposar algun tema ¿Com recordes el Vila-Roja quan tu hi eres? Com
estava la qüestió ambiental?

PD: Joaquín: no he entés el teu comentari. ¿A què et refereixes
exactament?

vicky herreras

to foro...@googlegroups.com
Es veritar. No m'hen recordava de que ara són les festes de Santa Quiteria. Donçs jo vaig estar el primer any del IES i vaig coincidir amb Sergio Mestre. Com que hi era el primer any tot estava per fer, però sé per Sergio el que se va anant fent després. El que no ho sabia era que ja tenieu un hort fet (que guay!). Jo enguany no done EMA, ho dona la meua companya Maite, i ella està treballant amb ECOURBAN i està molt contenta. A banda d'aixó pertanyem per primera vegada al Ecoparlament Europeu amb el nostre projecte d'un IES  cap a la sostenibilitat! Si tens temps i t'apeteix pots vore més informació al nostre blog:

Un saludo
Vicky

Llunàtica

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

COMUNICAT DE "SARSUELA"

Reunides tres de les supostes alumnes "modèliques", a saber,
ENAbbccatS.A., Pirada i Llunàtica, es dirigixen al moderador (amo i
senyor) d'aquest foro i li comuniquen que, davant de la passivitat de
l'esmentat senyor amb referència a certs assumptes es fa necessari
elaborar un comunicat. Així, acordem:

1-Rebel·lar-nos pacíficament i, com a mesura de pressió davant la no-
asistència de dit senyor al nostre sopar de fi de curs adduïnt raons
que ens semblen insuficients, decidim conjuntament que no tornarem a
participar en aquest foro.

2- Que la nostra participació activa només es reprendrà si i sols
obtenim una resposta positiva davant dita invitació

3- Reiterar el nostre disgust davant la circumstància citada, màxime
tenint en compte l'asistència del senyor Paco al sopar de l'any
passat.

4-Insistir en que abans del congrés sobre Educació Ambiental el
moderador havia confirmat assistència

5-I, finalment, comunicar-li que pot anar-se'n en acabar el sopar, de
manera que a les 12 pot estar ja dormint, fet que recolza la nostra
teoria de que arribarà en bones condicions a l'esmentat congrés.

Ja per acabar només ens queda dirigir-nos a Vicky Herrera i saludar-
la, ja que la vam tindre a l'Institut quan feiem segon d'ESO (que
llunà queda allò, ja!).

Es despedix cordialment, aquesta comissió d'alumnes de 2BAT

PD: La resta de companys, poden, si ho desitgen, recolzar el
comunicat.

pacoxavi

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
COMUNICADO DE MONCLOA

Reunido el consejo de ministros con fecha de hoy, 14 de mayo de 2008,
a petición de la señora ministra de medio ambiente, se comunican los
siguientes acuerdos:

1- En relación al Ministerio de Educación, se acuerda relajar la carga
lectiva de los alumnos de segundo curso de bachillerato, modalidad
Ciencias de la naturaleza y de la salud, dados los indicios
inequívocos de "cierto dislate mental transitorio" encontrados durante
el último tramo del, sin duda, penoso curso.

2- En relación al Ministerio de Medio Ambiente, se acuerda reiterar la
"invitación" cursada al insigne experto en Edu. ambiental, Paco M.
para que se persone, SIN DISCULPA POSIBLE, en la reunión que tendrá
lugar en ELCHE, el dia 31 de mayo a las 9'30 h !!!! y a la cual deberá
acudir en plenas condiciones físicas y mentales. Así mismo hacemos
notar al susodicho "sabio" que la asistencia al citado evento entra en
flagrante contradicción con "juerguecitas estudiantiles" que, a poco
que se acorten, siempre se resuelven como mínimo a las 1 horas de la
mañana del dia siguiente, con lo cual resulta francamente complicado
encontrarse en condiciones de emprender viaje a las 5 horas de la
citada mañana.

Con todo lo cual, se insta a las alumnas modélicas arriba comentantes
a reanudar su colaboración en este foro. Así mismo, se les ruega
disculpen al excelentísimo señor Paco M. por encontrarse éste bajo el
compromiso del deber patrio.

¡Viva España !

vicky herreras

to foro...@googlegroups.com
Hola,
En la questio del vostre profe no em puc ficar, però  quan os parega m'agradaria saber qui sou (perque per el nick com imaginareu no sé si sou), i encara així os envie records
Vicky

Llunàtica

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

COMUNICAT DE "SARSUELA" (II)

Reunida la Comissió de Sarsuela en Junta Extraordinaria, davant d'en
Perico Hernández i Cortés, notari, i amb data de 15/05/2008,
comuniquem:

1-La reiteració del nostre silenci i roguem al "savi" que es persone a
l'event esmentat.

2-La reiteració del salut a Vicky i la informació a la mateixa de que,
en primícia, anem a desvetllar la nostra identitat. Així, Pirada és
Raquel Rovira Safont i Llunàtica, Martina Amiguet Comins, de 2ºd'ESO
B.

Finalment, aprofitem l'ocasió per fer-vos arribar un salut ben cordial
i informem de que ens n'anem a estudiar "los entresijos del sistema
inmune".

Llunàtica and Pirada, S.A

vicky herreras

to foro...@googlegroups.com
Donçs m'alegre un montó de tornar a tindre informació de vosaltres, i vore que continueu "pel bon camí" (no se'n esperava meyns de es dos). OS deitge el millor per aquest final de curs i en la PAU, que ja voreu, que sent forta, no es tant com diuen (es per asustar-vos i que estudieu)
Un saludo
Vicky

diegofp

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

Hola. Q tal? No sabía que esto existía, me lo han dicho los de
biologia y la verdad es que la idea parece bastante buena pero e
estado leyendo y os vais muxo por las ramas. a10!