KEDADA

pacoxavi

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
No és que siga jo qui l'haja de convocar, però ja teniu raó de què se
n'ha de fer una. ¿Com us vindría la propera setmana, en un pati ? Que
algú propose un dia i ja està. Pense que una cosa sería la kedada, i
una altra el consell ambiental, que ja el farem quan tingam resultats
de l'ecoauditoria (és a dir quan les granotes crien pèl, al pas que
anem).
Vinga, Salut.

Llunàtica

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

La setmana que ve els de segon no tenim cap exàmen a cap pati llevat
del dimarts, que em sembla que tenim valencià. Així, en principi, no
hi ha cap problema.

Au, me'n vaig a conversar en Mr Lehninger sobre els retrotranspossons.

Pirada

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Després d'haver consultat la meua agenda he de dir que és cert que la
setmana que ve tenim examen de valencià el dimarts, però si no
m'equivoque no agafa el patí perquè la classe és a última hora. No
crec que per a eixa setmana, doncs, tinguem cap problema.

pacoxavi

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

I doncs...¿Com us va dimecres, al pati ?

Pirada

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Crec que a tots ens va bé. Per la meua part cap problema.

ruben

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Quines propostes tractarem?
També vull aprovetjar per expossar el meu nom a la garrofera y
és........... (sonido de timbales)......... vida simplement perqué
quina és la funcio del jadí, la vida. Per això propose aquest nom tan
bonic (l´altra opcio que tinc es anomenar-la verd per simbologia al
color de la vida)

ENAbbccatS.A.

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
A vore, dos comentaris:
1er: "0 killed" (o siga ok) respecta a lo de "kedada" el dimecres, per
la meua part cap problema, així descanse un poc de les pel·lícules
2on: Rb, no t'aclares xiquet, primer el jardí de la mort, ara el de la
vida... només vull dir-te que son antonims. Per cert, si dius una cosa
i algú te la "contraargumenta" no tens perqué canviar-la de seguida,
perqué això és el que penses, no? argumenta-ho tu també. Que pot ser
no tingues raó, però fill...
Bó, això és tot per hui xiquets i xiquetes,
ale, bona niiit!!

Llunàtica

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

- D'acord, dimecres genial. Ja li direm a Pasqui que no fique ixe dia
la de la Rep. Txeca.
- Rubén, el verb aprovetxar no existix en català occidental, ni tampoc
en l'oriental, una volta posats. Es diu aprofitar. Me costarà però
t'assegure que tu acabaràs escrivint com "El Monarch" mana -que en
Gloria esté-.

pacoxavi

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

Bé. Si no em dieu una altra cosa entenc que és dimecres, durant el
pati, i a la biblioteca.
Salut.

ruben

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
La meua filosofia de la vida sols me pot permetre anomenar a la
garrofera ser viu productor de oxigen amb fruits de formes
inexplicables però vull fer una excepció per anomenar-lo Watzon perquè
al igual que aquest exmagnífic científic y filòsof té una gran
capasitat mental que se pot comparar en la vigor de la nostra
estimada planta però els fruits que dona tenen una forma rara al igual
que Watzon diu alguna cosa . Per aixó la meua proposta (després de
ser viu productor de oxigen amb fruits de formes inexplicables per
honor a la meua filosofia) voldria que fora Watzon. Dew i feliç any
xines a tot el món

Pirada

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Rubén, si bé Martina ha dit que s'assegurarà de que acabes escrivint
en valencià com "El Monarch" mana -que en glòria estiga, per cert-, jo
m'encarregaré de la "English version". Així que let's start. El cognom
del científic al que et refereixes s'escriu Watson, no "Watzon".
Recorda aquesta primera unitat temàtica per al futur.

Quant a lo de l'analogia, què voleu que diga? N'he vist de pitjors i
també de molt millors. Supose que és qüestió de gustos.

ruben

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
La "quedada" fou un èxit. En la meua opinió hem aconseguit adelantar
en temes molt importants y hem aconseguit afiançar les relacions
professor y alumnes . L´ Única pega es que llavant érem 5 y que les
magnifiques idees d´ Aigua no van poder ser tractades. Si voleu podem
fer una altra quedada en el seu honor. Bé això es una cosa de futur,
però com a conclusió de la pasada reunió he de comentar que va ha ser
un gran èxit.

Llunàtica

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

Creus que la garrofera diria que "els blancs són més capaços" i que
"es pot veure quan una dona està embarassada si el seu fill és
homosexual??". Quina garrofera més...-completeu la frase vosaltres ja
que en un foro públic no puc insultar ningú-.

Rubén, per favor, no tornes a fer la pilota públicament, et denigra.

I es KEDADA!!! És la única falta ortogràfica que et permet.

Pirada

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
No anava a escriure res en aquest apartat, però realment m'és
impossible contindre'm. Com es pot ser tant pilota, i fer-ho tant
descaradament? L'altra qüestió, com ja ha apuntat Martina, és explicar
com és possible que a una persona que utilitza la "y" com a conjunció
coordinant o connector en valencíà resulta que ara li pega per
escriure kedada amb "qu". De veres que, de nou, em faig creus.

ruben

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Ha sigut un error técnic ... Bueno vuy propossar un nou i interessant
nom que vos agradara segur. Podriem anomenar-la kedada per honor a
tots els participants d´aixa reunió. Bé Rubén sen va a estudiar
química que ho nesecite dessprés de la meua exelent nota :( . dew

pacoxavi

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

A mi Kedada no em desagrada, no. També podría ser @rrova, continuant
amb la "jerga" cibernètica i, a més, per la semblança de mots.

Llunàtica

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

Paco, no comprenc això de l'@. I, per cert, recorda fer les pegatines
prompte que hi ha qui diu que parlem molt però no hi ha feina feta.

Rubén, consol és l'únic que ens queda... fins a que ens done el exàmen
que falta, que en ixe sí que haurà fet una desfeta. Ja veureu... sóc
"el oráculo". Jo també havia estat mirant-ho lo de química, també.

ruben

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Per fi Kedada esta en el lloc que li correspon. (KEDADA for name).
Vull fer una crida a tots els participants d'aquest foro per fer una
assentà pacífica ( a lo hipi) un dia davant la dirrecció i nigarmos a
les estufes fins que no porten les papereres de reciclatge,
jajajajajaajaja.
No vull ser tan dràstic però hem de pensar en alguna cosa relacionat
amb el tema perquè crec que nosaltres les necessitem per realitzar una
educació en el reciclatge. Crec que deuríem demanar tots junts ( si
potser tot l'institut) papeleres per veure si adelantem el procés.
Be me despedeix i vos desitge feliç any xinés a tots. Fins després.

Pirada

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
A veure Rubén, he de fer alguns comentaris per a no perdre hàbits...
En primer lloc, dir-te que eres un trampós (Paco, està votant la seua
proposta utilitzant diferents ordinadors..."pucherazo").

Quan a l'altre tema, només aclarir...REBELIÓN,
REBELIÓN!!!....Rebelión?? Bò, ara en versió seriosa...Què voleu que
diga? Crec que si intentàrem una mesura mínimament pareguda a lo que
proposa Rubén i al lloc on vol, intentarien dissoldre'ns amb
clorhídric (supose que algú ho haurà pillat)...però no passa res, que
ara sabem com neutralitzar-ho (jajaja).

El que podem fer, si us pareix, és preguntar (de nou) com va el tema a
la directiva, i depenent de lo que diguen, pensarem una manera
racional d'actuar. Val que és una mesura molt "light" i repetida, però
per a la "sublevació" proposada per Rubén sempre estem a temps, no?

ruben

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
jajajajajajaja
no sigueu així la sublevació es una forma de pasar el temps, divertir-
mos, coneixer noves amistats,..., jajajajaaja
sóc graciós :)

Aixó sols era una manera de dir-lo. Lo important es que les nostres
accions vajen cap aquest camí, la sortida del qual te pinta de estar
lluny ( que metaforic).
Bé després lo de les trampes. Potzer a una altra persona (que no siga
jo)li agrada i li esteu creant un trauma per sir aixó, ja que que te
de mal? Es divertit, graciós, bonic,...KEDADA FOR NAME i una persone
vote la meua proposta no te perqué ser "pucherazo" (visca eixa
persona). Voteu la meua proposta per viure millor y fer-me a mi més
feliç. JAJAJAJAAJAJAJA
Visca la felicitat
Fins després

ruben

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Gracies per votar el meu nom me feu molt feliç. Vos desitge a tots els
votants tot lo millor del món. Kedada for name
dew

ruben

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

No me pareix correcte que me ataqueu així. Penseu un moment. En
informàtica no he pogut fer res perquè el dimecres no vaig poder
entrar y el dijous no vaig estar en classe (podeu entrar al historial
de les pagines entrades quan vulgueu). Després no se lo que voleu fer
amb una altra votació ja que com s`ha demostrat la gent a preferit
més el meu nom que els dels demés (no entre en quin és més bonic y
quin no ja que Keras es el molt bonic. ) y cada dia (independent de
si tinc classe de informàtica o no ) augmenten els meus vots, però
per una vegada que jo faig alguna cosa bé i me involucre ale tot
manipulat y no se que més Per de la Verge del Desamparats ( :) ) no me
feu aixó. Deixeu-la com esta i si la gent li agrada més una altra
cosa ho votará i si la cambieu i tor-ne a sortir el meu nom no meu
cambieu per favor que sino me ridiculiceu .Penseu que desde una casa
amb una direcció ip sols se pot votar una vegada, des de el institut
si haguera votat serien dos vots (tota l´aula te la mateixa direcció
ip) y han votat 10 persones (feu càlculs). Alomillor ,es que els
agrada (ho deixe caure)? Per mi votem tantes vegades com volgueu pero
si a la gent els agrada el meu nom jo no el pense eliminar. Me
arecorde quan pacoxavi va comentar que kedada era un bonic nom.
La solució més clara pa que no me digueu trampós es fer en un
comentari tots els participants d'aquest foro el seu vot en un
apartat. No m'agradaria que me tornareu a dir ni trampós ni res pel
l'estil que tinc un poc d´amor propi. Per cert penseu que així la meua
proposta sols tindria un bot però mira per lo menys no guanyaria i me
mostraren com trampós
Per cert llunática el teu cosi continua sent el millor. Donali records
a David de part meu y dir-li aveure quan quedem un dia a Lassal amb
Juanito (el entrenador) jajajajajajaja.

pacoxavi

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

Bé Ruben. Retire que hages fet amiguisme en classe d'informàtica però
no (i tu mateixa ho has reconegut) que l'hages fet. D'altra banda no
pense que sigues un trampós, més aviat un "populista". Si a partir de
dimecres torna a eixir Kedada, doncs ho acceptarem. És clar que poden
tornar a votar tots els teus "coleguis" però, almenys es tindràn que
prendre la molèstia.

Pirada

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

Sóc Llunàtica desde la ment de Pirada, a lo chip prodigioso. Realment
no sé què faig ací dins però ja que estic...

Dit açò diré que ara Rubén fa electoralisme. Paco, es pot fer campanya
però no pots dir-li als teus "coleguis" que entren i te voten.

Tot això del "no nos moverán" davant de la direcció és factible però
haurem de portar SOSAAAAAA.

pacoxavi

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

Ja, ja llunàtica... o pirada (Ja no sé molt bé a qui li parle). El que
volia dir és que és impossible evitar-ho. Per suposat que em sembla
una cacicada això de fer-se votar pel amiguets. Espere honestedat
absoluta. Rubén és un caballer, això tots ho sabem.

sephir...@gmail.com

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
A vore, pase aci per aclarir un poc el tema del caciquisme xD

He de dir que aixo que diu Ruben no es totalment cert, encara que els
ordinadors de l'aula d'informatica tenen la mateixa IP, si reinicies
l'ordinador et deixa votar tant com vullgues xD i Ruben, no negues que
has dit a molta gent que te vote sense donar mes explicacions que,
"res..es una cosa del grup de discussio ambiental", al menys en el meu
cas fou aixi..xD

Corruptes no, demane un altre cop una dictadura, amb Eloy Garcia i jo
com a caudillos xD

pacoxavi

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

Ah, mira, mira, ja va eixint, ja.

aigua

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Es nota que s'apropa l'inici de la campanya ¿eh? Està be, això.
Disculpeu que no em pose amb les discusions, però pense que us estaria
be que us centrareu en la campanya, i no en atacs personals que pense
us distreuran del veritable objectiu. Penseu ¿quin altre nom millor
que "keras"? És curt, fàcil de dir, us ho torne a dir: no recorda a
res, i al mateix temps, ho diu tot. Cap altre nom fa referència més
exacta a la realitat del nostre arbre insignia. Crec que no hem de
posar un nom que no siga digne, el nom ha de ser referència -
considereu-ho pre-campanya.

D'altra banda, vull donar l'enhorabona al grup, que ha aconseguit que
les pegatines siguen una realitat. Ara queda la "pegada" de
"cartells".

Pirada

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Ara que la okupa ja ha abandonat ma casa i els meus efectes personals
(inclós el meu ordinador i el compte de google) tornen a ser emprats
només per mi, ja de nou puc tornar a fer comentaris racionals (per a
veure exemples del cas esmentat, anar a missatges anteriors).

Ara ja fora de bromes, vull dir que avuí ens ha impressionat molt el
fet d'entrar al laboratori a l'hora de...no sé quina assignatura i
veure que estaven les ja famoses i necessàries pegatines. Paco, no ens
havies dit res...però no passa res, lo important és que ja "estem en
ello". Ara seria qüestió de que ens comentes a quines aules falten i
acabar, no?. D'aquesta manera silenciarem els rumors dels qui diuen
que parlem molt i fem poc.

PD: No molaria un debat per a iniciar o bé més tard per a concloure
aquesta campanya dels noms? (Martina, has vist quina disjuntiva he
colat ahí?)

> - Mostrar texto de la cita -

Llunàtica

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

Domini total de la gramàtica. Ja s'ha vist a l'exàmen, ja. Em sembla
bé això de que diu Aigua. Deixeu-vos d'errors que tots els polítics en
cometen i no pocs i que cadascu es centre en la seua proposta. Joc
net, per favor.

Paco, per cert, vam parlar en la... no sé què és... en Maria José i
ens clavarà directament a plantar arbres el diumenge -avantatges
d'anar a segon...-.

Pirada

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

Nota informativa: Maria José, per "descarte", ha de ser la
vicedirectora.

Per cert, què vol dir això del joc net?? Significa que ja s'han acabat
els atacs personals entre els membres d'aquest foro...? Jo puc
aguantar perfectament sense criticar a Rubén, però si no m'està permés
llançar indirectes a... Bò, el que vull dir és que açò no molarà tant.

PD: Per fi han acabat els exàmens!!!!

pacoxavi

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

Que bé que hagueu acabat els examens ! Així disposareu de temps per
les pegatines dels interruptors, i per llegir llibres recomanats, eh?
Per cert, llunàtica, supose que vols dir que vindreu dimarts a
plantar, per què si no, vaja un avantatge no?

Llunàtica

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

És clar, ara ja està tot... concretat perquè casualment ens toque
estar al jardí. Alzaremos nuestras palas i... no no... anirem a
plantar, anirem...