Walden

pacoxavi

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Buenassss ! Estava llegint un llibre: " Walden, life in the woods" de
Henry David Thoreau, i m'he dit ¿Per què no comentar-lo amb els del
foro? Resulta que el paio este era un filòsof, deixeble de Ralph W.
Emerson (preguntar a Victoria). Vivía a Concord (Minessota) i, un bon
dia va decidir anar-se'n a viure tot sol al bosc, en una cabanya que
ell mateix es va construir. Allí pasava el temps conreant, pescant,
passejant i meditant al costat de la llacuna que dona el nom al
llibre: Walden. Però no cregau que era un tipus anti-social, no. Revia
nombroses visites de tot tipus de gent, sa casa estava sempre oberta a
tothom. Tampoc penseu que se'n fotia del que els passara als demés, va
ser el precursor de la resistència pacífica. Es va negar a pagar un
impost destinat a finançar la guerra amb Mèxic i això li va portar
problemes. A més, es va oposar fermament a l'esclavatge. ¿Què us
sembla, un tipus interessant, no? I vosaltres... ¿Quant de temps
resistirieu en mig de la solitud dels boscos ? A què dedicarieu el
temps? Quines coses penseu que trobarieu més a faltar?

josess

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Wenas... Si que pareix un tema interessant, aquest home no tindria
temps per aborrirse, a mes, perque te que finançar ell diners per a
la guerra amb Mexic. Si ell no vol pagar, ningu el tindria que haver-
lo fica't
en problemes...Tindria que tindre una vida molt aborrida per decir
anar al bosc
i viuere. Paco...¿vivia algú amb ell? perque si viu alguna persona amb
ell, es mes fàcil
estar en un bosc... crec yo

Jo no estaria mes d'un mes... perque em sentiria apartat de la
societat, encara
que em quedara amb mes gent, no podria viure allí. El temps el
didicaria a fer-me una
caseta ecologica, tot de productes naturals i sense destruir cap
hàbitat de ningun
animal. Trobaria a faltar els meus amics... i alguna tecnologia
nova...

Hector

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

Pues mira paco jo crec que sobrebiuria perque magrada molt el bosc i
sempre e pensat en viure en mig de la naturaleza, jo em dibertiria
molt pescant al riu caçan, pero pense jo que al cap del temps asoles m
´aburriria aixina que no aguantaria molt de temps!! Lo que mes
trobaria a faltar serien els familias i els amics.

pacoxavi

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

És curiós: el que em passa a mi és que puc perfectament passar dues
hores o tres contemplant un bosc, o la mar, o un insecte; Tanmateix
m'aborreisc si passe més d'una setmana en l'aïllament de la muntanya
i trobe a faltar la ciutat.

gabriela

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

Pues yo creo que no aguantaria alli no digo que no me gusta la
naturaleza pero es que estar alli toda la vida nooo !!!!
No se que en que dedicaria mi tiempo alli porque lo que me gusta a mi
no se puede hacer en medio de la naturaleza jeje !!
Lo que mas echaria en falta es el ordenador y a mis amigos/as weno y
tamben un poco las tiendas jaja !!

agustin

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Jo crec que està molt bé aïllar-se de la ciutat per a canviar d'aires
i d'ambient, però l'aïllament aquest hauria de ser curt, una setmaneta
o això perquè a partir d'ahí jo trobaria a faltar totes les coses que
tinc a la ciutat, a més jo no podria viure sol, es algo amb el que jo
no podria, per molt que tinguera visites jo necessite relacionar-me
tots els dies amb la gent.
Per altra part, si tinguera que viure molt de temps sol al bosc em
dedicaria a familiaritzar-me amb el medi i a explorar les rodalies,
així com facilitar-me les coses utilitzant els recursos que em donarà
la natura, m'agradaria també observar la fauna i eixes coses encara
que es una cosa que segurament a la llarga m'acabaria aburrint, però
bé, no crec que es puguen fer moltes coses més.