UNA NOVA RELIGIÓ

ecoescepTIC

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Bona vesprada a tothom. Ja se que no em prodigue massa en aquest foro
ni en cap altre. Potser per què els ECOnomistes tendim precisament a
ECOnomitzar. Però és que volia fer notar un fenomen que m'ha cridat
l'atenció: amb quines ganes, amb quina efervescència, alguns dels
"activistes ambientals" reclamen la seua entrada en acció. Cal FER
coses ! Coses urgents pel medi ambient ! Ja estem tardant a fer una
kedada i a posar enganxines per a estalviar llum ! ¿No?

Doncs senzillament, NO.

Em recordeu els missioners, recent eixits del seminari, àvids de
marxar a la selva a salvar les animes dels increduls salvatges. Tot i
que els coste la vida.I és que, com Michel Crichton diu, l'ecologisme
és una religió.

Paco: a veure si t'atreveixes a publicar l'articulet que t'envie a la
secció d'arxius, i que la gent opine.
Activistes en general: Potser llegir l'articul us ajude a millor
entendre el món i les verdaderes prioritats.

Pirada

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Ei Paco, per una volta fes-li cas a l'element aquest i penja el seu
"articulet". Tinc ganes de poder rebatir-li coses mitjanament
serioses, ja que pense que fins ara només hi ha fal.làcies (però bé,
qué es pot esperar d'un economista?)

pacoxavi

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

Ok. Cap problema. Açò és un país lliure.

Pirada

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Eii, que fort em pareix. Mai hauria pensat que hi ha gent que es
dedica a valorar quins problemes s'han de solucionar abans utilitzant
l'economia com a argument principal. Em pareix increible com poden
degenerar les persones.

Cert és que el canvi climàtic no és l'únic problema que la nostra
societat ha de tractar d'eliminar (tots els esmentats a l'article em
pareixen urgents, per descomptat), però crec que és un sobre els quals
la gent (en general) té menys conciència. Això sí és un vertader
problema.

Per últim, també m'ha cridat l'atenció significativament la referència
que es fa als ecologistes tractant-los de classistes (ja sabeu, això
de la física). Doncs bé, ahí també tinc algo a dir. Que jo sàpia, en
aquest foro, la majoria de participants no som ni llicenciats en
física ni en res. A més, tampoc tinc constància de que discriminem a
altres que no ho són. No tindria molt de sentit, no creieu?

Llunàtica

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

He entrat per pegar una ulladeta i m'he trobat un diàleg entre els
dos, bé, entre els tres o entre els dos i un trastorn bipolar -no
espere que ningú, a més de Raquel, entenga açò, així que no vos
preocupeu-. Perdoneu que em clave pel mig però l'Eco-escèptic aquest
(guiño, guiño) té la capacitat de posar-me dels nervis.

Vosté sap el que és la demagògia? No? Molt fàcil! Llija els seus
comentaris, articles i demés detingudament i li garantitze que se
n'adonarà.

En primer lloc, és clar que el món té més problemes. Això és evident
però el que hauriem de fer, tot i que semble un poc utòpic, és posar
de la nostra part per solucionar-los tots. Anem a veure, que
participem en un foro ambiental o que ens preocupe el Canvi Climàtic
no significa que ens no ens importe la malària, el sida, la pobresa o
la manca d'aigua a l'Àfrica. El que ocorre és que si al món no queda
aigua, ni Àfrica ni ningú en tindrà i sense aigua... bé... faça vosté
l'experiment i ens conta què li passa (si pot).

I, per favor, com té la vergonya de només nomenar a Bush en un article
del canvi climàtic?? Si és la persona més inconscient del món sobre
aquest tema!! Cal recordar que és partidari de la tala de boscos per
evitar incendis.

PD: Perdoneu l'extensió...

Pirada

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Bò, com que ningú escriu i no tinc personal per "rebatir", simplement
utilitzaré aquest missatge per a contestar-li a Martina. En primer
lloc, diré que, tot i que no vaig per a psiquiatra, sí he pillat lo
del transtorn bipolar. Bona manera de definir-ho!

I parlant de transtorns...crec que lo que dius de Bush és cert. Lo de
les mesures per evitar incendis és, en dues paraules, im-pressionant.
Quant a lo de la demagògia, també tenim per ací algun que altre
exemple, com has apuntat.

Llunàtica

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA

Pacó, he tingut una idea sobre els arbres. Bo, no exactament: no és
una idea i no l'he tinguda jo. Però pot servir-te. Te la comentaré
quan te veja però ho poses difícil...Au!

Com es nota que estem d'exàmens... eh?

ruben

to GRUP DE DISCUSSIÓ AMBIENTAL DE L'IES VILA-ROJA D'ALMASSORA
Ara m `has deixat en les ganes. No pots fer-me això.

Per cert hui paco ha faltat que estaba de excurció al lloc més bonic
del món, él lloc on van a para les rester inorgàniques que produeix
els notre cos (depuradora). Visca el Villareal