Facebook grubu acildi! Ford otosan govde uretim 2010 stajerleri adiyla

1 view
Skip to first unread message

Pelin

unread,
Jul 9, 2010, 2:46:36 PM7/9/10
to Ford Otosan 2010 govde stajerleri
Arkadaslar face den daha rahat olcagi icin ordan da grup actim lutfen
diger arkadaslara da iletin hepinizi optum

Cümle Mühendisi

unread,
Jul 9, 2010, 4:03:32 PM7/9/10
to Ford Otosan 2010 govde stajerleri
çok kısa zamanda çektiğim fotoğrafları faceden ekleyip etiketlycem,
şuan çok uykum var makinadan bilgisayara aktarmaya üşeniyorum (:
haydin iyi ölçmeler, iyi geceler :D
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages