staj raporunda sıkıntı var!!!

0 views
Skip to first unread message

Kardelen Özbayır

unread,
Oct 4, 2010, 12:08:37 PM10/4/10
to ford-otosan-2010-...@googlegroups.com
arkadaşlar iyi akşamlar..umarım hepiniz iyisinizdir. benim sorularda biraz sıkıntı oluştu.. 
işletmede,
yönetim 
üretim 
pazarlama 
finans ve muhasebe 
personel 
ar-ge 
halkla ilikşiler 
 fonksiyonlarında neler yapılır ve hangi birimler tarafından yapılır??  elinizde bu tarz bi bilgi varsa gönderebilirseniz süper olur:) 

murat yarkın

unread,
Oct 4, 2010, 12:46:31 PM10/4/10
to ford-otosan-2010-...@googlegroups.com
kardi alper abinin=) verdiği staj defterinde yok mu bu aradıkların bi
oraya baksana belki vardır

04 Ekim 2010 19:08 tarihinde Kardelen Özbayır <snow...@hotmail.com> yazdı:

--
Murat Yarkın
Tlf: (554)9914301

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages