Betul bol bol eglen dadlum, accessiz, upuzun gunler var bak onunde :)) =20=
bi de kardelen fethiyeye ne kadar uzaktasin guzellik, de bakiyim =20
bana ? Yavastan gelme planlari yapiyorum da=3D)
Sent from my mobile device
23.Tem.2010 tarihinde 22:17 saatinde, murat yark=C4=B1n =
<yarki...@gmail.co=20
m> =C5=9Funlar=C4=B1 yazd=C4=B1:
> Bi bulu=C5=9Fal=C4=B1m da at=C4=B1=C5=9Fmalara devam ederiz... =C5=9Eu =
tatil i=C5=9Fleri bi =20
> bitse
> hep beraberce toplan=C4=B1caz kimse ka=C3=A7amaz...
>
> 23 Temmuz 2010 21:54 tarihinde bet=C3=BCl bozkurt
> <betul-b...@hotmail.com> yazd=C4=B1:
>> evet bence de =C3=A7ok =C5=9Fansl=C4=B1y=C4=B1z=3D)
>>
>> ________________________________
>> From: snow...@hotmail.com
>> To: ford-otosan-2010-...@googlegroups.com
>> Subject: RE: Hey !
>> Date: Fri, 23 Jul 2010 18:40:58 +0000
>>
>>
>> o tatl=C4=B1 sohbeti daha =C3=A7ok arar=C4=B1z ya...am =C5=9Fansl=C4=B1=
y=C4=B1z ki tand=C4=B1k =20
>> birbirimizi
>> ________________________________
>> From: betul-b...@hotmail.com
>> To: ford-otosan-2010-...@googlegroups.com
>> Subject: RE: Hey !
>> Date: Fri, 23 Jul 2010 21:38:39 +0300
>>
>> ya ben sizi ve at=C4=B1=C5=9Fmalar=C4=B1n=C4=B1z=C4=B1 da =C3=B6zlemi=C5=
=9Fim be:):)
>>
>> ________________________________
>> Date: Fri, 23 Jul 2010 21:23:30 +0300
>> Subject: Re: Hey !
>> From: berat...@gmail.com
>> To: ford-otosan-2010-...@googlegroups.com
>>
>> ben de evde oturuyorum bo=C5=9F bo=C5=9F, kocaeli ve =C3=A7evresinde =
bulunup da v=20
>> akit
>> ge=C3=A7irmek ad=C4=B1na plan=C4=B1 olan gen=C3=A7ler, bana ula=C5=9F=C4=
=B1n :D
>>
>> ________________________________
>> Windows 7: G=C3=BCndelik i=C5=9Flerinizi basitle=C5=9Ftirin. Size en =
uygun bilgis=20
>> ayar=C4=B1
>> bulun.
>> ________________________________
>> The New Busy is not the too busy. Combine all your e-mail accounts =20=
>> with
>> Hotmail. Get busy.
>> ________________________________
>> Windows 7: G=C3=BCndelik i=C5=9Flerinizi basitle=C5=9Ftirin. Size en =
uygun bilgis=20
>> ayar=C4=B1
>> bulun.
>