Folkbalbende mailinglist

Wim Lemkens

to Folkbalbende
Hallo,

Nudat we Covid eindelijk terug wat naar de achtergrond hebben kunnen drukken gaan we hopelijk terug richting een normale samenleving kunnen gaan. Dit betekent ook dat we terug kunnen gaan dansen! De Folkbalbende website is totaal herschreven en de mailinglist gaat ook terug van start gaan.

Wie de mails terug wilt ontvangen hoeft niets te doen. Moest je echter ondertussen geen nood meer hebben aan een wekelijkse kalendermail, kan je je uitschrijven door een mail te sturen naar folkbalbende...@googlegroups.com. Moest dit om de een of andere reden niet lukken, laat het mij dan weten, dan schrijf ik je wel uit.

Vergeet ook niet om de nieuwe website even te bekijken op https://folkbalbende.be.

Hopelijk tot binnenkort op de de danslvoer!
Wim