Platba Florball

Lukáš Malý

to Florbal
Tak mě zase 5 z 10 sere a nejste schopný zaplatit. Připravím Vám to jak na talíři. Termín jsem nestanovil, ale to snad není potřeba. Stanovují nyní a to do 7.8. a na příští sezónu si seženete debila co to bude delat.

Nasranej výběrčí daní

Kamil Kvášovský

to florbal...@googlegroups.com
Kliiiid.. Uhrazeno.

--
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny „Florball Podharť“ ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu florbal-podha...@googlegroups.com.

Lukáš Malý

to Florbal
Dobře tak mě seres min, ale ty 4?

misak...@seznam.cz

to florbal...@googlegroups.com

Zdar, hele jsem úplně zapomněl, tak omluva a posláno B-)