hra

1 view

misak...@seznam.cz

to florbal...@googlegroups.com

Dnešní účast :  Já , Rybák , Šubrt , Kvášovský , Černý , Kejzar , Brož , ……… a kdo bude další ?

Omluveni : Malý (koleno) , Ševčík (koleno) a o dalších nic nevím že by jim něco bylo :-((

J....@email.cz

to florbal...@googlegroups.com

Ahoj,

ja bych sel, pokud se bude opravdu hrat.

--
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny „Florball Podharť“ ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu florbal-podha...@googlegroups.com.

Kamil Kvášovský

to florbal...@googlegroups.com
Smlouva podepsaná a klíče mám. Osm by nás s Vlastou mělo bejt.

misak...@seznam.cz

to florbal...@googlegroups.com
Hraje se vždycky !!!!!!!!!  , ale když nepřijdeš tak to nevidíš  B-)

J....@email.cz

to florbal...@googlegroups.com
Oki.

ynrec....@gmail.com

to florbal...@googlegroups.com
Bohužel nakonec dnes nedorazim
Štěpán
Odesláno z iPhonu

5. 10. 2020 v 16:41, J....@email.cz:

Oki.

J....@email.cz

to florbal...@googlegroups.com
Tak kolik nas bude na florec? Nechci jezdit zbytecne. ;-)

Kamil Kvášovský

to florbal...@googlegroups.com
Vlastiku, kdyby sis přečetl dnešní první zprávu, tak by ses i s tebou dopocital na osm.

J....@email.cz

to florbal...@googlegroups.com
Vzdyt Stepan psal ze nedorazi. Tak bez neho 7. V kolik mam byt pred vchodem tedy, jestli nas je 8.

matej subrt

to florbal...@googlegroups.com
V 19.00 už hrajeme.

--