Няколко noob-ски въпроса за Flash Builder 4.5 Code formatting

Nayden Gochev

to flexbu...@googlegroups.com
Здравейте, наскоро ми се наложи да ползвам Flash Builder 4.5 ( не бях виждал продукта от версия 3.0 преди години) и нещата, които ме изненадаха лично мен, и за които явно мястото за оправнето им е супер забутано и не успях да намеря, бяха :

 - смяна на ултра глупавото форматиране на ActionScript кода да бъде C Style. От къде може да се направи да не ми слага нови редове перди отварящи скоби както е C Style, а да ползва Java/JavaScript code formatting-а а именно отварящи скоби винаги на същия ред? Честно казано погледнах тук погледнах там ползвам еклипс от 5 години е не намерих такова нещо.

- от къде мога да цъкна в MXML-а винаги атрибутите да са ми на нов ред както и таговете(дефайлтния XML редактор в eclipse има такъв feature) т.е.  като форматирам да ми го прави или поне нещо подобно:
<mx:Neshto
             attribute1="value"
             attribute2="value"
             attribute3="value"
 />

- от къде мога да изключа досадния звук, който се чува винаги като ползвам code complete има едно ЦЪК ЦЪК ЦЪК всеки път :) дето имам чуството че даже заради този звук code complete-а ми лагва :) (може и да си е така). Звука се чува след като намериш това дето ти трябва и удариш ентър да го избереш.

Мерси за информацията ако някой знае отговор на КОЙТО и да е от въпросите ще съм му много задължен, че е досадна история така.

П.П. Да питам код в  MXML  файлове по някакъв начин може ли да се тества ? FlexUnit AsUnit джиджи биджи ?