Adobe се отказва от Flash за мобилни устройства

dimitar_mar

to Bulgaria Flex User Group
Здравейте,

http://bg.time.mk/read/4649dd2e4d/c8233488d4/index.html

Нещо което не мога много да го разбера. При положение че в момента
флаш за мобилни телефони е донякаде топ продукт, да се откажеш от него
според мен е глупост. В смисъл рекламата на самсунг таблетите е
основно с това че поддържат флаш. Явно нямат ресурс и да се развиват
на корпоративният пазар и не могат да се борят с Oracle и Microsoft.
За мене е странно това решение, още повече че хвърлиха толкова труд в
популяризирането на технологията. Свидетели сме на огромно количество
документация в вид на текст и видео за Флаш. Незнам мисля си, че
спирайки развиването на флаш за мобилни телефони постепенно ще убие
пазара и за флаш за desktop.
От друга страна имам едно усещане, че от известно време се опитват да
се продадат на Apple, колкото и абсурдно да звучи.

Stefan Tabakov / Стефан Табаков

to flexbu...@googlegroups.com
Привет,

Тази виртуална машина за мобилни устройства е мъртва още от времето като
се казваше Flash Lite.
Вместо нея на мобилните устройства ще виждаме в действие направо desktop
версията благодарение на AIR.
Едва ли в целия Интернет има съдържание създадено на Flash за desktop,
коeто да излезе добре в browser-а на малко устройство.
Така че, Митак, моето мнение е - добро решение на Adobe.

Dimitar M

to flexbu...@googlegroups.com
Здравей,

И да и не.
Малко или много може и да не можеш да използваш директно приложението
написано за флаш десктоп ,
но общо взето с малко усилия можеш да го адаптираш за мобилен телефон.
Докато иначе сега нещата за мобилен телефон да кажеме че ще трябва да
се пишат с JavaScript и html 5 , което засега поне си е мъка да
докараш функционалността на Флаш/Флекс.
Може би след 5 години ще е ок , може и по -скоро, но не и сега.

2011/11/15 Stefan Tabakov / Стефан Табаков <stefan....@gmail.com>:

> --
> Получихте това съобщение, защото сте абонирани за групата „Bulgaria Flex
> User Group“ в Google Групи.
> За да публикувате в тази група, изпратете имейл до
> flexbu...@googlegroups.com.
> За да прекратите абонамента си за тази група, изпратете имейл до
> flexbulgaria...@googlegroups.com.
> За още опции посетете тази група на адрес
> http://groups.google.com/group/flexbulgaria?hl=bg.

dimitar_mar

to Bulgaria Flex User Group
http://blogs.adobe.com/flex/2011/11/your-questions-about-flex.html