windows server 2008 r2 64bit and Debugger -help

mmm

to Bulgaria Flex User Group
Инсталирах flex 4.6 и ми запуши главата.Спря да ми работи
дебъгера.Дебъгер за 64 bit OS няма и маи до 5 версия няма да има.Видях
някакъв начин за справяне с проблема за IE но при мен не можах да го
подкарам.Ако някои е намерил решение да каже че...лошо ми става ако
трябва да минавам на 32 bit os и нагласям всичко

eng. Simeon Nikolov

to flexbu...@googlegroups.com
Здравей,

много смътно си спомням, че си сложих 32bit flash player i debuger
Опитай, поне е за 45сек работа

Поздрави,
Монката

2012/2/9 mmm <max_j...@yahoo.com>

--
Получихте това съобщение, защото сте абонирани за групата „Bulgaria Flex User Group“ в Google Групи.
За да публикувате в тази група, изпратете имейл до flexbu...@googlegroups.com.

mmm

to Bulgaria Flex User Group
Мислиш ли че не съм пробвал ?.Опитах какво ли не...Не работи.А до
преди 3 дни всичко си бе наред.

On 9 фев, 09:54, "eng. Simeon Nikolov" <eng.niko...@gmail.com> wrote:
> Здравей,
>
> много смътно си спомням, че си сложих 32bit flash player i debuger
> [...]

Ralica Gaidardgieva

to Bulgaria Flex User Group
Здражей, аз сум на Мак ОС Х и също имах подобни проблеми. Бе6е преди
положин година така 4е не не мога да ти дам категори4ен отговор, но
току що се огледах в нета и намерих това:
Първо да ти кажа давам ти линка защото отдолу има информация която би
могла да ти помогне да си оправиш проблема. Виж пише:
System Requirements:
- CPU with at least 2 GHz
- Microsoft Windows XP SP3, Windows Vista Ultimate or Enterprise (32 -
or 64-bit version that runs 32-bit mode), Windows Server 2008 (32 bit)
or Windows 7 (32 - or 64-bit version that runs as a 32 bits)
- 1 GB RAM (2 GB recommended)
- 1.5 GB of free hard disk space
- Java Virtual Machine (32 bit): IBM JRE 1.6 or Sun JRE 1.6
- 1024x768 screen resolution (1280x800 recommended) video card 16-bit
- DVD-ROM
- Software Eclipse 3.6.1 (for installing the plug-in)

Зна4и може6 да дръпнеш този Flash Player debugger ot grupata i da
izpolzva6 samo nego, i bi trqbwalo da stane.
//link:
http://kat.ph/adobe-flash-builder-v-4-6-premium-2011-multilanguage-crack-t6026529.html

Kasmet!
;)