Fwd: Fælleshuset

4 views
Skip to first unread message

Birgit Wolf

unread,
Jun 22, 2026, 1:57:50 AM (5 days ago) Jun 22
to Fjaltring Fællesmail


---------- Videresendt mail ---------
Fra: vandborgferring fælleshus <vandborgferr...@gmail.com>
Dato: søn. 21. jun. 2026 kl. 17.39
Emne: Fælleshuset
Til:folk i fjaltring 
Lige nogle datoer hvis man allerede nu har brug for at sætte kryds i kalenderen til nogle gode udenbys arrangementer ‼️👍

  Til Fælleshusets venner.
Lidt nyt om sommeren og efteråret i Vandborg.
Fælleshuset er gået på sommerferie, men man kan i stedet møde folk på Vandborg Fælled på Råbjergvej 20:
På tirsdag er det Sct Hans, bålet tændes kl 20 og bagefter nyder vi den medbragte aftenskaffe i fællesskab.
Lørdag d. 4. juli er det tid for årets sommerfest; grillen tændes kl 18 - medbring selv noget at lægge på den. Drikkevarer kan købes. Og efter maden bliver der fodbold og lejrbål.

Fælleshusets efterårsprogram er selvfølgelig ikke helt på plads endnu men følgende ligger i hvertfald fast:

1/9: En aften med metaldetektor: Frants Fugl Vestergaard er entusiatisk detektorjæger og har blandt meget andet fundet er 1000 år gammelt guldsmykke;  
Frants fortæller om sin passion for metaldetektoren - og måske bliver der mulighed for en lille demonstration….

4/9: Frigge og Ferslev; en festlig cabaret med danske viser og eksotiske rytmer.
Med Tage Larsen og Jan Ferslev fra Odinteatret. Og vi finder på lidt spiseligt inden koncerten.

10/10: Det bliver stort! Ravens - et band, der opstod på drengeværelserne i Vandborg for en menneskealder siden - vender tilbage til rødderne og spiller hård, klassisk rock så huset ryster (vi håber det holder). Og der bliver nok noget chili con carne inden koncerten.

20/10: Teaterkredsen og Café Liva besøger os med “Et CV over Danmark”.
En cabaret med CV Jørgensen sange.

15/11: Bandet Himmerland gav os en dejlig aften for 2 år siden, og nu vender de tilbage med deres melodiøse og swingende rootsmusik; og lige som sidst er den irske fløjtevirtuos og sanger Nuala Kennedy med. Og vi laver fællesspisning inden koncerten….

Og vi finder jo nok på noget mere….
Vi ses!
Mvh
Bestyrelsen



Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages