Kære Fjaltring,
Måske vi ses til værksted her kl. 14.
Alle er velkomne.
Og man kan godt gå fra lidt tidligere, hvis man skal til loppemøde kl. 16.30.
Jeg er blevet spurgt om, hvor på Lisbyvej Fjaltring Performance & Kunstrum - og altså
det tidligere andelsfrysehus - ligger?
Jeg ville kalde det Lisbyvej 2, da Ethas hus er nr. 4.
Men måske Fjaltring Trans lokalarkiv ved om andelsfrysehuset før i tiden havde sit eget husnummer?
Bh,
Camilla