Fortsættelsen af telefonmysteriet

5 views
Skip to first unread message

Sanne L

unread,
Jun 2, 2026, 12:42:53 PMJun 2
to brun via Fjaltring Fællesmail
Så er vores mobil fundet! Ja den var godt kørt over og ikke liiiige til at starte. Så nu er vi påbegyndt næste kapitel i telefonmysteriet. Det drejer sig så om at finde en ny brugbar telefon. En Iphone. Den må gerne være godt brugt bare den kan tænde og virke med Nem Id. 

Har i en liggendes? Så kommer vi susendes og køber gerne. 💸 

Kærligst 
Sanne 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages