{ firhus Doküman Yönetim Sistemi Kullanıma Hazır

1 view

firhus.com yönetim

Apr 27, 2012, 7:33:36 AM4/27/12
to firhus | Mitolojik Yazılım Merkezi
{ firhus Doküman Yönetim Sistemi, her çaptaki firma için dokümanların
yönetimi, bulunması ve takibini kolaylaştıran kullanımı kolay ve güçlü
bir doküman yönetim sistemi yazılımıdır.

{ firhus Doküman Yönetim Sistemi, verimliliği ve iş akışlarını
geliştirerek, bilginin tekrar kullanımını arttırarak, çakışmaları ve
aynı dokümanın kopya sayısını engelleyerek firmaların günümüz iş
dünyasında başarılı olabilmelerinde yardımcı olmaktadır.

Doküman Yönetim yazılımları ve çözümleri mevcut durumda pahalı ve
karmaşık programlar tarafından oluşmaktadır. Bu yazılımların
kullanılabilmesi için hem yüksek bütçeler hem de yoğun bir eğitim
gerekmektedir. { firhus Doküman Yönetim Sistemi ise bu geleneği
değiştiriyor ve firmalara çok uygun fiyata kullanımı kolay Doküman
Yönetim Sistemi sunuyor. Çok uygun fiyatına rağmen, doküman yönetim
sistemlerinde bulunması gereken özelliklerin daha fazlasını içeriyor
ve çok kolay kullanılabilir bir arayüz sunuyor.

{ firhus Doküman Yönetim Sistemi ile dokümanlarınızı kolay ve güvenli
olarak dijital ortama taşıyın, zamandan ve maliyetten kurtulun.

DEMO uygulaması ve güncellemeler için aşağıdaki linkten programa
erişebilirsiniz.
Boyut: (12.00 MB)

İndirme Linki: http://www.firhus.com/Downloads/DYS/Uzak/publish.htm

İyi çalışmalar.