Přeskočit na první nepřečtenou zprávu

Robert Kindl

nepřečteno,
24. 3. 2011 8:15:2924.03.11
komu: fireb...@googlegroups.com
Jak znamo .NET knihovny mohou byt kompilovany pro Any Platform. Firebird Embeded ale ma knihovny 32 a 64bit. Chtel jsem tedy aplikaci nainstalovat jednoduse tak, ze do podslozky x86 dam 32 bit verzi a do podslozky x64 dam 64 bit verzi:
C:\Program Files\MojeAplikace\moje.exe
C:\Program Files\MojeAplikace\x86\fbembed.dll firebird.conf ib_util.dll icudt30.dll icuin30.dll icuuc30.dll msvcp80.dll msvcr80.dll
C:\Program Files\MojeAplikace\x86\intl\fbintl.conf fbintl.dll
C:\Program Files\MojeAplikace\x86\udf\fbudf.dll ib_udf.dll
C:\Program Files\MojeAplikace\x64\fbembed.dll firebird.conf ib_util.dll icudt30.dll icuin30.dll icuuc30.dll msvcp80.dll msvcr80.dll
C:\Program Files\MojeAplikace\x64\intl\fbintl.conf fbintl.dll
C:\Program Files\MojeAplikace\x64\udf\fbudf.dll ib_udf.dll

Nasledne jsem pak v .NET aplikaci  “connection stringu” chtel predat spravne umisteni:

if (IntPtr.Size == 8)

  lFBConnectionString = DBConnectionStringParser.ChangeParameterValue(lFBConnectionString, DBConnectionStringParameter.ClientLibrary, @"x64\fbembed.dll");

else

  lFBConnectionString = DBConnectionStringParser.ChangeParameterValue(lFBConnectionString, DBConnectionStringParameter.ClientLibrary, @"x86\fbembed.dll");

Problem je, ze samotnou klientskou knihovny to najde spravne, ale zrejme to nenajde celou tu “intl” slozku protoze to hlasi:

FirebirdSql.Data.FirebirdClient.FbException
Message: COLLATION UNICODE for CHARACTER SET UTF8 is not installed
COLLATION UNICODE for CHARACTER SET UTF8 is not installed

Jak tedy spravne predepsat to umisteni FBEmbed knihovny tak aby to naslo i vse ostatni (a nehledalo to pouze vedle aplikace)?

Rob

PS. Pokud 32 bit nebo 64bit verzi nakopiruju vedle “moje.exe” tak vse jede.

Jiri Cincura

nepřečteno,
24. 3. 2011 9:42:3624.03.11
komu: fireb...@googlegroups.com, Robert Kindl
2011/3/24 Robert Kindl <rki...@gmail.com>:

> Jak tedy spravne predepsat to umisteni FBEmbed knihovny tak aby to naslo i
> vse ostatni (a nehledalo to pouze vedle aplikace)?

Pokud si dobre vzpominam, FB to hleda podle toho odkud byl nacten.
Takze zmenit pracovni adresar aplikace by melo pomoci.

--
Jiri {x2} Cincura (x2develop.com founder)
http://blog.cincura.net/ | http://www.ID3renamer.com

Peter Turčan

nepřečteno,
26. 4. 2022 6:35:3826.04.22
komu: Firebird (CZ)
Ahoj, podarilo sa Ti to rozchodit? tiez som s tym pred casom zapasil. vdaka.

Dátum: štvrtok 24. marca 2011, čas: 13:15:29 UTC+1, odosielateľ: rob
Odpovědět všem
Odpověď autorovi
Přeposlat
0 nových zpráv