access to fb3.0

Radomir Muras

to fireb...@googlegroups.com
Zdravím,

nedaří se mi připojení k debian serveru verse 11.
Interně pře isql-fb se připojím bez problémů, ale
pře ibexpert mi to hlásí toto:

This user does not have privilege to perform this operation on this object.
no permission for remote access to database picdb.

Při připojováni v php prostředí onoho debian serveru přes ibase_pconnect(...
mi to hlásí:
-551Couldn't connect to database!

Všechno jsou to DB přetahované s web serveru na nově připravovaný
debian lokální server a některé DB projdou bez problémů a některé ne.
A nepomůže ani přepracování přes gbak...
gbak -b a gbak -c proběhne bez erroru, DB je přes isql-fb na onom debian lokálu
funguje ale pře php a nebo přes ibexpert se k těmto DB nedostanu.

Dík za pomoc

R., Muras.

Jiří Činčura

to fireb...@googlegroups.com
> [...]
>
> This user does not have privilege to perform this operation on this object.
> no permission for remote access to database picdb.

Pres isql se pravdepodobne pripojujes pres embedded spojeni, ne pres remote jako PHP nebo IBExpert. Jinak jak ta chyba rika, pouzity uzivatel nema prava.

--
Mgr. Jiří Činčura
https://www.tabsoverspaces.com/