synology nas a firebird sql

bmda...@gmail.com

to Firebird (CZ)
Dobrý den ,

chci se zeptat jestli nemá někdo zkušenost a zdali je to možné nainstalovat firebird na synology nas uložiště

děkuji

Jiří Činčura

to fireb...@googlegroups.com
Mozne to je. Zalezi co od toho clovek ocekava. Na verze s Marvell CPU to
asi moc smysl nedava (vykon), ale treba na ty vyssi rady, kde maji Intel
Celeron, to na neco velmi maleho asi pujde pouzit. No pak samozrejme
verze RS nebo FS, tam jsou vice nez slusne procesory.

Nikde to v realu ale neprovozuju. Za podobnou cenu jako nejaky DS model
se da postavit neco podobneho s i3M atp.

--
Mgr. Jiří Činčura
https://www.tabsoverspaces.com/

Ondřej Mikov

to Firebird (CZ)
Dobrý den, narazil jsem na Vaši komunikaci ohledně instalace FIREBIRD na synology.
Rád bych se zeptatal potřebuji verzi 2.5 ale bohužel na uložište s procesorem ARM. Mohli by jste mi poradit jakou verzi stáhnout pro nainstalování? zda postačuje  klasická pro linux nebo musí být něco speciálního? Databáze bude pro učetní program - dva uživatelé (nikdy nepracují najednou) a počet změn záznamu je minimální  je to mikro firma. ale učetní program vyžaduje tutu databázi a ještě jen  verzi 2.5. Děkuji za případnou odpověď Mikov

Jiří Činčura

to fireb...@googlegroups.com
Pokud bych to mel dat dneska na Synology, asi bych udelal Docker kontejner a ten tam spustil.

jozef nemjo

to Firebird (CZ)
Dobrý deň, podarilo sa vám spojazdniť firebird na synology? Poradíte ako?
Vďaka.
Jozef

Dátum: streda 9. júna 2021, čas: 10:33:13 UTC+2, odosielateľ: Ondřej Mikov

Peter Turčan

to Firebird (CZ)
Ahoj, ja som ho spojazdnil na synology v dockeri. inak asi nejde.len musis mat NAS s podporou dockera

Dátum: sobota 22. januára 2022, čas: 17:15:26 UTC+1, odosielateľ: jozef...@gmail.com