jaká verze mi běží na linuxu?

Tom

to Firebird (CZ)
Narazil jsem na potřebu reinstalace firebirdu 2.5.x na linuxovém serveru. Stáhnul jsem si z adresy https://firebirdsql.org/en/firebird-2-5/ instalační balíček FirebirdCS-2.5.9.27139-0.amd64.tar.gz, který by měl nainstalovat clasic server. Instalace jsem spustil pomocí skriptu install.sh, během instalace jsem byl vyzván k zadání SYSDBA hesla a firebird se úspěšně nainstaloval. Když si vypíšu stav služby vidím dva procesy fb_smp_server a fbguard. A teď nevím, v popisu classic serveru by server neměl mít Guardian, co je tedy proces fb guard? Co se mi teda nainstalovalo? Věděl by někdo? Za případnou pomoc díky.

Jiří Činčura

to fireb...@googlegroups.com
fb_smp_server indikuje, ze se jedna o SuperClassic. Aby to byl Classic, musel by tam byt proces fb_inet_server.

--
Mgr. Jiří Činčura
https://www.tabsoverspaces.com/

František Soukup

to Firebird (CZ)
Nemáte dvě instalace vedle sebe? Ten balik, co jste stahnul se asi naisntaloval do  /usr/local bych tipoval.
Původni FB by bylo asi lepší odinstalovat a nový nainstalovat.

Co hlásí which firebird?
a firebird -z ?