Firebird 4 embedded v samostatné složce

Jiří Huňáček

to Firebird (CZ)
Zdravím všechny.

Vytvořil jsem si složku se všemi potřebnými soubory Firebirdu pro přístup k databázi. Pokud veškeré tyto soubory (+dva adreásře) umístím do kořenového adresáře aplikace (řekněme D:\app, tak po spuštění se mi program správně připojí a pracuje s databází.

Tak a teď k otázce.
Protože nechci mít v kořenovém adresáři tolik souborů, chtěl bych, aby byly veškeré potřebné soubory v samostatném adresáři (např. D:\app\Firebird4x32). Bohužel, když to tak mám, aplikace mi vyhodí chybu, že "nenalezena knihovna fbclient.dll nebo gds32.dll".

Našel jsem si, že by se cesta měla dát nastavit v souboru "firebird.conf", nicméně nikde jsem zatím nenalezl, co a jak přidat.

Nemáte s tím někdo zkušennost?

Díky moc Jirka

Jiří Činčura

to fireb...@googlegroups.com

To bude zalezet na driveru/provideru, ktery je pouzit, jestli umi nacist z jine slozky. FirebirdClient na to ma ClientLibrary v connection stringu. Pripadne pouzit neco jako probing path nebo https://learn.microsoft.com/en-us/windows/win32/dlls/dynamic-link-library-redirection.

--
Mgr. Jiří Činčura
https://www.tabsoverspaces.com/