Zaseknutí aplikace

Jindřich Jelen

to Firebird (CZ)
Zdravím. Mám aplikaci v Delphi a databázi FB 3.0.10. Na klientovi se občas stane, že se aplikace zasekne. Po mém zkoumání dojde k zaseknutí když má program zobrazit chybovou hlášku např. "Attempt to store duplicate value....". Tedy ta hláška se nezobrazí, ale program se zasekne. Po zavření programu a otevření a zopakování stejného postupu se již hláška zobrazí, uživatel ji odklikne a může pokračovat.
Stává se to bohužel nepravidelně. Kontroloval jsem i komunikační knihovu "fbclient.dll" a ta je taky 3.0.10.

Nevíte, čím by to mohlo být?
Děkuji

Slavomir Skopalik

to fireb...@googlegroups.com

Je treba mit transakce nastavene jako no waitm jinak FB ceka, jak dopadne jina transakce.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
MASA - Collection and evaluation of data from machines and laboratories
http://eng.elektlabs.com/products-and-services/masa
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158
783 72 Velky Tynec
Czech Republic
Mobile: +420 724 207 851
skype:skopaliks
e-mail:skop...@elektlabs.com
http://www.elektlabs.com
Děkuji  --
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny „Firebird (CZ)“ ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu firebird_cz...@googlegroups.com.
Chcete-li tuto diskusi zobrazit na webu, navštivte https://groups.google.com/d/msgid/firebird_cz/9c62df8b-cad7-4fac-894a-2dec4b0e1664n%40googlegroups.com.

Jindřich Jelen

to Firebird (CZ)