FB3 connectivity

Radomir Muras

to fireb...@googlegroups.com
Zdravím.

Pustil jsem se do převádění aplikací z FB2.5 na FB3.0 a jde to ztuha...:
(DEbian 9, apache2.4, php7.0)

1. instalace FB3 přes dpkg vcelku OK.
2 Převody DB2.5 na DB 3.04 fungují bez závad, ale jen pokud
   k adresaci db nepoužívám server adresaci.
3. isql funguje bez závad, ale nesmím db adresovat přes servername (např. localhost)
4. remote connectivita mi neběhá, vyzkoušel jsem přes IBExperta a
    FlameRobina, všechny nabízené způsoby připojení - bezvýsledně
   Stejně tak jsem měnil nastaveni authent. par. v firebird.conf.

Pro rozběh aplikací potřebuji jen základní konektivitu TCP/IP, žádný inet a pod..
Na př. Flame Robin mi dává následující msg:

*** IBPP::SQLException ***
Context: Database::Connect
Message: isc_attach_database failed

SQL Message : -902
Unsuccessful execution caused by a system error that precludes successful execution of subsequent statements

Engine Code    : 335544721
Engine Message :
Unable to complete network request to host "intranet".
Failed to establish a connection.

Další problém mám s php app pod apachem. a zase je to problém s konektivitou.
Při opakovaném open DB (ib_connect) se objeví  v syslogu objeví následující:
IB conn: I/O error during "lock" operation for file "/mnt/sec/database/Aktuality.D" Database already opened with engine instance, incompatible with current

Prosím o pomoc - či alespoň nasměrování - kde hledat příčiny a jak postupovat.
Pokud někomu funguje FB3 s původní remote konektivitou přes TCP/IP, prosím pošlete mi .conf soubory.

Dík předem.
Ing. R. Muras.

Jiří Činčura

to fireb...@googlegroups.com
> Unable to complete network request to host "intranet".
> Failed to establish a connection.

Pingnout ten host.
Zkusit otevrit telnet na 3050.

Pokud neco z toho nefunguje, coz je pravdepodobne, nefunguje, je problem v nastaveni site a ten je treba vyreesit.

> [...]
> IB conn: I/O error during "lock" operation for file
> "/mnt/sec/database/Aktuality.D" Database already opened with engine

To by mohlo byt tim, ze je tam nejake spojeni jako embedded. Jede vsechno pres TCP/IP?

--
Mgr. Jiří Činčura
https://www.tabsoverspaces.com/