DDEX pre VS2022

Peter Turčan

to Firebird (CZ)

Ahojte,
neviem najst funkcny DDEX provider pre VS 2022.
pre VS2019 mam chodivy, ale neviem, co pouzit na novom VS2022 aby som mohol v pohode editovat dataset v IDE.
dakujem za rady

Jiří Činčura

to fireb...@googlegroups.com
Ahoj,

Stejny postup/DLL jako pro VS2019.

--
Mgr. Jiří Činčura
https://www.tabsoverspaces.com/

Peter Turčan

to Firebird (CZ)
ahoj, ok to sa mi podarilo, ale jedna haluz je tam. ze ked na table adapteri dam right-click a preview tak vypise chybu, ze chybny nejaky iny tableadapter... musim dat configuration toho TA a v nom query builder a tam je execute a tam mi preview dat ide.
divne

Dátum: pondelok 25. apríla 2022, čas: 16:33:08 UTC+2, odosielateľ: ji...@cincura.net

Peter Turčan

to Firebird (CZ)
takze nie. nejako to nejde. vo VS2019 je to v pohode a v 2022 po right-clicku sa VS2020 zasekne a pomoze len kill process.  mam DDEX 3.0.2.0.
myslim, ze ten DDEX nie je OK a je to nepouzitelne pre VS2022.
Nejake spolahlive rozbehanie eexistuje?

Dátum: utorok 26. apríla 2022, čas: 6:38:44 UTC+2, odosielateľ: Peter Turčan

Jiří Činčura

to fireb...@googlegroups.com
> myslim, ze ten DDEX nie je OK a je to nepouzitelne pre VS2022.
> Nejake spolahlive rozbehanie eexistuje?

DDEX uz neni udrzovan.

Peter Turčan

to Firebird (CZ)
oki, nasiel som, ze zrejme Entity Framework by mal byt bez problemov, ze? aj pre VS2019 a aj VS2022

Dátum: streda 27. apríla 2022, čas: 10:47:57 UTC+2, odosielateľ: ji...@cincura.net

Jiří Činčura

to fireb...@googlegroups.com
EF Core nepotrebuje DDEX vubec. EF6 pri Code First take ne. Takze to bude bez problemu.

Peter Turčan

to Firebird (CZ)
nebolo. nakoniec som sa na to (aj pre ine problemy) vykaslal a preklopim sa komplet na ORM od DevExpress-u.

Dátum: streda 27. apríla 2022, čas: 11:27:59 UTC+2, odosielateľ: ji...@cincura.net