Firebird - detekce programů na serveru

Atlas Consulting

to Firebird (CZ)
Zdravím, prosím o radu, potřeboval bych zjistit, jaké programy běží na serveru pod Firebirdem. Existuje nějaký soubor, kde zjistí, jaké programy běží pod Firebirdem, popřípadě nějaký příkaz, jak to lze zjistit? Děkuji za odpověď.

Jiří Činčura

to fireb...@googlegroups.com
Co presne znamena "pod Firebirdem"? Mysli se tim pod procesem Firebird serveru? Nebo uctem, pod kterym Firebird bezi? Nebo... A samozrejme jaky Firebird (verze a edice).

--
Mgr. Jiří Činčura
https://www.tabsoverspaces.com/

Atlas Consulting

to Firebird (CZ)
Mám na mysli programy třetích stran, které využívají Firebird server. Například na serveru mám programy/databáze programů: Abra gen, Perm 3, Codexis,... tyto programy běží na Firebirdu (tzn. pokud vypnu/odinstaluji Firebird, tak odstavím tyto programy), protože je znám, ale mohu nějak zjistit, zda ostatní programy běží na Firebirdu například: Tax Edit, Form Studio, atd... Jedná se mi o migraci xxx serverů, kde běží mnoho programů a já potřebuji vědět, zda ty programy využívají Firebird či nikoli, ať to mohu podle toho migrovat. Jinak se jedná o Firebird verze 2.5

Jiří Činčura

to fireb...@googlegroups.com
Obecne to udelat nejde. Protoze jednak pokud se ten program k serveru nepripoji, tak o nem nevim a jednak to samozrejme muze byt i program, ktery to dela po siti, takze ani nevim odkud se pripoji.

Co by slo je udelat si "on connect" trigger a ukladat si, kdo se pripojuje (v mon$attachments pak muzu najit co me zajima).