Prava k mazani z MON$ATTACHMENTS

respektive

to Firebird (CZ)

Ahoj, mame trochu problem s prechodem na FB3.0 (na jedne instalaci - jinde je to OK)

Kdyz aplikace se provadet db updaty pri aktualizaci, tak pro jistotu sestrelujeme vsechna ostatni spojeni - DELETE FROM MON$ATTACHMENTS ....

Na FB2.5 bez problemu, a az doposud i na FB3.0 bez problemu. Pro pripojeni pouzivame nas db ucet, ktery je vlastnikem databaze, ale neni to SYSDBA

Jenze ted si jeden zakaznik zrestoroval databazi sam a pod uctem SYSDBA a najednou to slo jedine kdyz nasemu uzivateli dame roli RDB$ADMIN - ale toto nejde obecne protoze v jinych bazich ji nema.

Zkusili jsme udelat backup a potom restore pod nasim uzivatelem - aby to bylo "stejne" jako jinde. Ale ackoliv je nas uzivatel vlastnikem db (zkontroloval jsem si pres RDB$DATABASE a RDB$SECURITY_CLASSES) - tak stejne nemuze mazat v MON$ATTACHMENTS .

Poradi mi nekdo co s tim?? Co bych mu mel grantnout aby mohl?

Moc diky, Tomas