FB3 error "no current record for fetch operation"

HJ

Aug 30, 2019, 8:07:01 AM8/30/19
to Firebird (CZ)
Ahoj,
narazila jsem při přechodu z FB 25 na FB 30 na dotaz, který na FB 25 bez problémů projde, ale na FB 30 padá na chybu

"The cursor identified in the UPDATE or DELETE statement is not positioned on a row.
no current record for fetch operation."

dotaz:

select
  T.Klic,
  T.Polozka1, T.Polozka2
from
  Tab1 T
where
  (
   (T.Vyrazeno = 'N')
   or
   ((select max(W.Datum) from Tab2 W where (W.Polozka1 = T.Polozka1 and W.Polozka2 = T.Polozka2)) >= cast(:DatPohybyPred as date))
  )

Nevidím tam žádnou záludnost, proč by to nemělo projít.
Není problém dotaz upravit tak, aby prošel, ale obávám se, že tato konstrukce může být použita na více místech.
Máte někdo vysvětlení, proč to vyhazuje chybu?

Díky
Helena

Jiří Činčura

Aug 31, 2019, 2:32:46 AM8/31/19