Hoodie Fireball

miha kavcic

to fireba...@googlegroups.com
Ojla,

kot je rekla naša prijateljica je sedaj mogoče naročiti Hoodie za F(r)ajeballistke in F(r)ajeballiste.
Plan in mejniki pa so sledeči:
  • na Hoddiju bosta dva logotipa Fireball Slovenija in Sailing Point;
  • barva Hoddia je žal omejena in bo
    • Sailor Blue za punce;
    • Lapis ali pa DK Navy Blue za fante;
  • od jutri naprej je mogoče v Sailing Pointu Ljubljan in Portorož pomeriti in izbrati velikost, ki ti ustreza;
  • število in velikost moraš sporočiti na mail enm...@gmail.com do 12.3.2022;
  • cena za Hoddie vrhunske kvalitete znamke PelleP je 75€ skupaj z DDV;
    • poravna se na račun kluba Fireball, točen datum sporočim in je vezan na dobavo;
  • svečan prevzem Hoddia, bo na voljo posamično v začetku aprila, na prvi regati/treningu ali pa po pošti če drugače ne gre..
V kolikor so še kakšna vprašanje le na dan z njimi. Za kratek ogled kako izgleda Hoodie Virtualno pa na spodnjih povezavah:
miha

Andreja Strmole

to fireba...@googlegroups.com
Hej, hej..

Spet se bomo videvali, pa tak lepi bomo. :-)

Me pa zanima, če je nakup hoodija vezan na članarine v JZS, klubih.... ?  hči je lani začela, članarino je plačala pri JK Živaana, ne vem pa ali je v JZS ?

Lp
Andreja

V V ned., 20. feb. 2022 ob 23:24 je oseba miha kavcic <enm...@gmail.com> napisala:
--
To sporočilo ste prejeli, ker ste naročeni na skupino »Fireball-Slovenija« v Google Skupinah.
Če se želite odjaviti od skupine in ne želite več prejemati njenih e-poštnih sporočil, pišite na naslov fireball-slo...@googlegroups.com.

miha kavcic

to fireba...@googlegroups.com
Ojla,

Bom jo dodal na listo.
Nakup Hoodia ni vezan na članarino...
Lahko ga naročijo vsi podporniki...

Lpm

Andreja Strmole

to fireba...@googlegroups.com
Ja, sej je logično. Ok pogledamo in se odločimo.

Imej se lepo.

Andreja

janez.k...@t-1.si

to fireba...@googlegroups.com

Zdravo, zase naročam 1kom. Velikost L

Anze Flis

to fireba...@googlegroups.com
Imaš kakšen predlog postavitve logotipov?
Lp, Anže

V V pon., 21. feb. 2022 ob 11:51 je oseba <janez.k...@t-1.si> napisala:
Če si želite ogledati to razpravo v spletu, obiščite spletno stran https://groups.google.com/d/msgid/fireball-slo/00a301d82710%24ec0218b0%24c4064a10%24%40t-1.si.

janez.k...@t-1.si

to fireba...@googlegroups.com

Zdravo, pozabil sem javiti barvo za hoodie-ja NAVY BLUE

LPJ