Sezona 2022

miha kavcic

to fireba...@googlegroups.com
Ojla,

no pa začnimo sezono 2022, to je že 24 sezono zapored!
Bolj podrobne informacije so v priponkah in v mailu, ki še sledi za F(r)jeballistke in F(r)ajerballiste.

Mogoče samo izpostavim, da bomo morali žal letos izpustiti regato v Bohinju po 18 sezonah, regato bomo nadomestili z regato v Piratu.

Se že veselim srečanja z vami, če ne na treningu Šimunih pa v Velenju na prvi regati.

jadralski pozdrav,
miha
Starnine 2022.pdf
Koledar regat 2022.pdf
dop_vsem_2022.pdf

Andreja Strmole

to fireba...@googlegroups.com, Mitja Nemec
Zdravo,

Šele sedaj sem si dobro ogledala cenik startnin in skupaj z Mitjem ugotovila, da še nisem poravnala 110 € za Letni prispevek. Obveščam te, da sem ravnokar izvedla nakazilo.

LP
Andreja

V V ned., 20. feb. 2022 ob 22:14 je oseba miha kavcic <enm...@gmail.com> napisala:
--
To sporočilo ste prejeli, ker ste naročeni na skupino »Fireball-Slovenija« v Google Skupinah.
Če se želite odjaviti od skupine in ne želite več prejemati njenih e-poštnih sporočil, pišite na naslov fireball-slo...@googlegroups.com.