Ensimmäinen tapaaminen

Pekka Sarkola

to fi...@googlegroups.com

Terve!

Ensimmäinen tapaaminen siis pidettiin eilen (20.1.2015). Kiitoksia kaikille osallistujille ja Ohmu Oy:lle jatkotilaisuudesta.

Seuraavasti ”päätöksiä” ensimmäisestä tapaamisesta:

Säännölliset tapaamiset ovat tärkeitä: ei kuitenkaan liian usein tai harvoin. Päädyttiin n. 2 kk:n kiertoon. Tästä tulisi siis 2 tapaamista keväällä: maalis- ja toukokuussa. Syksyllä sitten syys- ja marraskuussa.

Maaliskuussa on Kööpenhaminassa PostgreSQL käyttäjien pohjoismainen tapaaminen: http://2015.nordicpgday.org/. Viime vuonna Tukholman vastaava tilaisuus myytiin loppuun, joten pitäkää kiirettä.

Päätettiin perustaa sähköpostilista. Tämä. Minun nakki. Tehty. Done.

PostgreSQL:n suomentamisesta ja lokalisoinnista keskusteltiin. Ehkä full_text_search voisi olla mahdollisesti Suomeen tarpeellinen lokalisoitava komponetti. Tai siis parametrisoitava / esimerkkien avulla valaista asiaa.

Seuraava tapaaminen on 19.3.2015, Rikhardinkadun kirjastossa klo 15 alkaen. Ohjelmasta voidaan taittaa täältä. Meetup ilmoitus on tulossa…

--

Pekka Sarkola

Gispo Oy

pekka....@gispo.fi   - GSM +358 40 725 2042

www.gispo.fiwww.paikkatieto.com

Heikki Linnakangas

to Pekka....@gispo.fi, fi...@googlegroups.com
On 01/21/2015 11:31 AM, Pekka Sarkola wrote:
> Ensimmäinen tapaaminen siis pidettiin eilen (20.1.2015). Kiitoksia kaikille
> osallistujille ja Ohmu Oy:lle jatkotilaisuudesta.

Kiitos minunkin puolesta!

Ottiko muuten kukaan valokuvia tapahtumasta? Olisi ollut kiva julkaista
vaikka blogilla.

- Heikki

Pekka Sarkola

to fi...@googlegroups.com, hlin...@iki.fi
Terve!

En minä ainakaan. Ehkä sitten ensi kerralla.

Pekka

--- Pekka Sarkola - pekka....@gispo.fi - www.paikkatieto.com ---