Seuraava tapaaminen 18.11 klo 17:00

Heikki Linnakangas

to fi...@googlegroups.com
Hei,

Seuraava PostgreSQL-käyttäjäkerhon tapaaminen järjestetään keskiviikkona
18.11 klo 17:00 Zalando Tech Officen tiloissa, Merikorttelissa. Tämä
tulee taas aika lyhyellä varoitusajalla, pahoittelut siitä.

Jotain ohjelmaa tarvitsisi kehittää ASAP. Kuka haluaisi alustaa
keskustelun kertomalla omista PostgreSQL-kokemuksista, ominaisuuksista
tms. ?

Käykää taas mieluusti ilmoittautumassa Meetupissa osoitteessa
http://www.meetup.com/Helsinki-PostgreSQL-Meetup/, jotta tiedämme
suunnilleen kuinka paljon on osanottajia.

Osoite:

Pursimiehenkatu 29-31
Helsinki

- Heikki

Pekka Sarkola

to Heikki Linnakangas, fi...@googlegroups.com

Moi!

Voisin nyt oikeasti kertoa siitä liito-oraviin liittyvästä analyysiprojektista. Kun tuli tehtyä kalvoja muualle.

Pitäisiköhän olla in English?

Pekka Sarkola
pekka....@gispo.fi - +358 40 725 2042
from my mobile device

--
Sait tämän viestin, koska olet tilannut seuraavan Google-ryhmän:  Finnish PostgreSQL User Group.
Jos haluat peruuttaa tämän ryhmän tilauksen ja sen sähköpostiviestien vastaanottamisen, lähetä sähköpostia osoitteeseen fipug+un...@googlegroups.com.

Heikki Linnakangas

to pekka....@gispo.fi, fi...@googlegroups.com
On 11/09/2015 09:23 AM, Pekka Sarkola wrote:
> Moi!
>
> Voisin nyt oikeasti kertoa siitä liito-oraviin liittyvästä
> analyysiprojektista. Kun tuli tehtyä kalvoja muualle.

Loistavaa, en malta odottaa! Saisiko yhden kappaleen abstraktin
meetup-sivua varten?

> Pitäisiköhän olla in English?

Up to you. Sain itse asiassa yhden kyselyn, että onko tapaaminen
englanniksi, joten englanniksi saisimme luultavasti ainakin yhden
osanottajan lisää. Ilmoittele kummalla kielellä aiot puhua.

- Heikki

Aapo Rista

to fi...@googlegroups.com, pekka....@gispo.fi, Heikki Linnakangas
Mä voin lyhyesti kertoa (suomeksi) tänään kokemuksistani PostgreSQL:n backupeista käyttäen pg_dumpia, binäärireplikointia ja barmania, jos aikaa jää.

T: Aapo Rista