Seuraava tapaaminen 26.05.2015 15:00 - 18:00

32 pagtingin
Lumaktaw sa unang mensaheng hindi pa nababasa

Janne Upla

hindi pa nababasa,
Abr 22, 2015, 5:20:33 AM4/22/15
para kayfi...@googlegroups.com
Tällä kertaa tapaaminen järjestetään CGI:n konttorilla,
osoitteessa Karvaamokuja 2, 00380, Helsinki.

Pyytäisin paikalle saapuvia ilmoittamaan nimensä
sähköpostilla osoitteeseen janne...@cgi.com ,
saadaan tietoa aulaan josta osaavat ohjata suoraan
oikeaan neukkariin. Pakko ei ole mutta

Toivottavasti Anssille sopii ajankohta ja muutkin esitykset
ovat enemmän kuin tervetulleita, koitan itsekin saada jotain
kasaan tällä kertaa.

Lähes yhtä tärkeä kuin esitykset on jatkopaikka - onko ehdotuksia ?

Janne Upla

Perinteitä kunnioittaen ei ole mitään meetupryhmää/entryä.

anssi.kaariainen

hindi pa nababasa,
Abr 24, 2015, 3:07:03 AM4/24/15
On Wednesday, April 22, 2015 at 12:20:33 PM UTC+3, Janne Upla wrote:
Toivottavasti Anssille sopii ajankohta ja muutkin esitykset
ovat enemmän kuin tervetulleita, koitan itsekin saada jotain
kasaan tällä kertaa.

Sopii minulle.

 - Anssi

Janne Upla

hindi pa nababasa,
May 9, 2015, 5:02:07 AM5/9/15
para kayfi...@googlegroups.com
Jos Heikki on tulossa , sananen mielenkiintoisesta aiheesta voisi olla paikallaan?

http://git.postgresql.org/gitweb/?p=postgresql.git;a=commit;h=168d5805e4c08bed7b95d351bf097cff7c07dd65

Heikki Linnakangas

hindi pa nababasa,
May 10, 2015, 2:03:03 PM5/10/15
para kayJanne Upla, fi...@googlegroups.com
On 05/09/2015 12:02 PM, Janne Upla wrote:
> Jos Heikki on tulossa , sananen mielenkiintoisesta aiheesta voisi olla paikallaan?
>
> http://git.postgresql.org/gitweb/?p=postgresql.git;a=commit;h=168d5805e4c08bed7b95d351bf097cff7c07dd65

Joo, olen tulossa. Voinhan minä tuosta jotain tarinoida :-).

- Heikki

Tumugon sa lahat
Sumagot sa may-akda
Ipasa