Classic pagination

1 view

torso

to Ruby on Rails: Finnish
Moi

Olen opiskellut tota railsiä jonkin verran ja vastaan on tullut tämän
tapainen ongelma.

Minun pitäisi järjestellä taulun tulokset updated_at solun mukaan.
Elikkä käytän tätä classic pagination pluginniä. Viewissä minulla on

td>

Controllissa

def list_by_update
@item_pages, @items = paginate :item, :per_page =>
10, :order_by =>'updated_at'
render_action 'index'
end

Saan virhe ilmoituksen clikattuani list by updated : Couldn't find
Item with ID=list_by_update
Vaihdoin :action => :method => kutsuksi. Tämä ei tuottanut virhettä,
mutta ei myöskään järjestellyt hakutuloksia

Jarkko Laine

to finnis...@googlegroups.com

Sulla on varmaan käytössä simply restful mutta toi sun action ei ole
rest-tyyppinen. Siksi se tulkitaan id-attribuutiksi urlia parsiessa.
Tsekkaa api-dokumentaatiosta resources-metodin collection- ja member-
parametrit: http://rails-doc.org/docs/ActionController/Resources/resources
. Koko sivu on muutenkin lukemisen arvoinen.

//jarkko

> Saat tämän viestin, koska olet tilannut ryhmän Google-ryhmät "Ruby
> on Rails: Finnish" ryhmä.
> Lähettääksesi viestejä tähän ryhmään käytä sähköpostiosoitetta finnis...@googlegroups.com
> Kun haluat lopettaa ryhmän tilauksen, lähetä sähköpostia
> osoitteeseen finnishrails...@googlegroups.com
> Lisää toimintoja saadaksesi vieraile ryhmän sivustolla http://groups.google.com/group/finnishrails?hl=fi

Jarkko Laine
http://jlaine.net
http://dotherightthing.com
http://www.railsecommerce.com
http://odesign.fi

torso

to Ruby on Rails: Finnish
Kiitoksia vastauksista korjasin sen lisäämällä tämän routersiin

:collection => { :list_by_updated => :get}