Viitsisikö joku briffata minut ajan tasalle?

trurl

En ole seurannut politiikkaa muutamaan vuoteen, joten olen vähän
pihalla nettilainsäädännön nykytilasta. Joten viitsisikö joku vastata?

1. Mikä on nettisensuurin nykytila Suomessa? Vieläkö KRP:n
"lapsiporno"filtterit ovat käytössä? Mitä uutta alalta on viime
aikoina ehdotettu?

2. Mikä on yksilöiden netinkäytön valvonnan nykytila? Olen tietoinen
tunnistetietojen tallennusvelvollisuudesta noin yleensä. Mitkä ovat
yksityiskohdat? Onko Lex Nokian jälkeen tapahtunut jotain raflaavaa?
Mitä uutta alalla on viime aikoina ehdotettu?

JH

On Wednesday, March 2, 2011 6:03:00 PM UTC+2, trurl wrote:
> 1. Mikä on nettisensuurin nykytila Suomessa? Vieläkö KRP:n
> "lapsiporno"filtterit ovat käytössä? Mitä uutta alalta on viime
> aikoina ehdotettu?

KRP sensuroi, mutta suurin osa operaattoreista kaiketi on ottanut filtterit pois käytöstä.