Elisa sensuroi EFFIä?

Pekka

Elisan tiedotteessa sensuroiduksi on ilmoitettu piraattilahti.fi -
domain, joka ainakin minulla näyttää ohjaavan Effin sivustolle?

Kukahan tästä tietäisi enemmän? Uutisen arvoinen asia tämä lie,
sensurointituomio johti väärän sisällön sensuroimiseen.

Elisan tiedote: http://www.elisa.fi/ir/pressi/index.cfm?t=100&o=5130&did=17727

Jukka

Mielenkiintoista.
Tästä kannattaa lyödä rumpua. Ei kai EFFIä ole sentään julistettu
laittomaksi?

Jouko Holopainen

On 09/01/12 11:45, Pekka wrote:
> Elisan tiedotteessa sensuroiduksi on ilmoitettu piraattilahti.fi -
> domain, joka ainakin minulla näyttää ohjaavan Effin sivustolle?

EFFillä ei ole mitään tekemistä piraattilahti.fi:n kanssa.

--
@jhol

www.iki.fi/jhol

vitunx väliä kuka saa repiä nauloja laudoista räntäsateessa

Jouko Holopainen wrote:

> EFFillä ei ole mitään tekemistä piraattilahti.fi:n kanssa.

Outoa:

http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www.cgi/http://piraattilahti.fi

Jouko Holopainen

On 09/01/12 16:42, vitunx väliä kuka saa repiä nauloja laudoista
räntäsateessa wrote:

> Outoa:
> http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www.cgi/http://piraattilahti.fi

Mitä outoa siinä on, että joku pistää mainospopupin ja ohjaa sitten
EFFin sivulle?

--
@jhol

www.iki.fi/jhol

Otto J. Makela

<mulkk...@gmail.com> wrote:

> Outoa:
> http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www.cgi/http://piraattilahti.fi

Siihen että yksi sivu uudelleenohjaa toiselle sivulle ei tarvita mitään
toimenpiteitä tuon toisen sivun osalta, edes tietoisuutta asiantilasta.

--
/* * * Otto J. Makela <o...@iki.fi> * * * * * * * * * */
/* Phone: +358 40 765 5772, ICBM: N 60 10' E 24 55' */