Huumoripitoinen scifijatkokertomus on palannut!

1 view

Brainie

Loveship on netissä ilmestyvä huumoripitoinen scifijatkokertomus.
Tarina on ollut "telakalla" viime syksystä asti, mutta on taas palannut
nettiin.

Tutustu ja kommentoi!

http://www.loveship.net

toim...@loveship.net

Iikku Mattila

Yritin lukea sitä, mutten onnistunut. Sain kyllä tekstin eteeni ja
fyysisesti olisin ollut sitä kykenevään, mutta tiedä sitten vaikuttiko
kellon osoittama 04:35 asiaan, en pystynyt keskittymään. (Pystyin kuitenkin
lähes samanaikaisesti keskittymään Gibsonin Agrippaan) Ensi mielikuva koko
sivukokonaisuudesta oli, että toimivuutta on parannettava. Roll-down palkit
yököttävät navigoinnissa. Itse tekstit olivat, minulle, vaikeita seurata.
Nettiin kirjoitettaessa on vaatimustaso oikeasti todella korkealla. Harva
jaksaa lukea tekstiä johon ei heti pääse käsiksi, jos voi nappia painalla
lopettaa koko jutun.

Mutta kriitikistä huolimatta idea on hyvä ja ehdottomasti sellainen, jota on
työstettävä lisää. Toimivana kokonaisuutena minustakin voi tulla fani.

.iikku