عکس های دختر خوشگلی که شبیه به باربی است

ramin

to sms_baz...@yahoogroups.com, filmus...@googlegroups.com

برای دیدن عکس ها لطفا گزینه Show picture  و یا Display images below را کلیک کنید.

http://www.aparat.com/public//public/images/rightel/about/rightel_about_header.jpg

چیزی در مورد مسابقه "عکس و فیلم رایتل" شنیدید؟؟!!!
عکستون رو باید توی سایت lenzor و فیلم رو توی سایت aparat آپلود کنید.
برای آشنا شدن با مسابقه رایتل و دیدن جوایز استثنایی رایتل اینجا کلیک کنید.

"دوستان عزیز یه خواهش داشتم ازتون"
من توی دمای بالای 50 درجه اهواز یه هفته طول کشید تا فیلممو درست کردم، بیاید ببینیدش، اگه خوشتون اومد لایک کنید.(خداییش خیلی زحمت کشیدم واسه درست کردنش).
مرسی، برای دیدن فیلم به آدرس زیر بروید.
http://www.aparat.com/v/dfgT4

دختر خوشگلی که شبیه به باربی است، تعداد عکس ها: 13تا
دختر خوشگلی که شبیه به باربی است

عکس دختر باربی

عکس دختر باربی, عکس دختر

عکس دختر باربی