9 juli 2021 - Waasmont - Orsmaal

Torken Van Cutsem

We stapten over het wandelnetwerk van de Getevalleivan Waasmont naar Orsmaal, goed voor een kleine 16 kilometer. Twee treinen en twee bussen (één van de TEC en één van De Lijn) zorgden voor de rest. Lees het allemaal op http://blog.seniorennet.be/overweg13/archief.php?ID=2414156.

Veel kijk- en leesplezier.

Vic

Rink

Op 11-7-2021 om 18:52 schreef Torken Van Cutsem:
> We stapten over het wandelnetwerk van de Getevalleivan Waasmont naar Orsmaal, goed voor een kleine 16 kilometer. Twee treinen en twee bussen (één van de TEC en één van De Lijn) zorgden voor de rest. Lees het allemaal op http://blog.seniorennet.be/overweg13/archief.php?ID=2414156.

> [...]

Ja, ik ben inmiddels bij jouw juli 2021 verhalen aangekomen.

En vraag me af hoe groot bij jullie de bushalteborden zijn als de halte
"Gusselingen-Orsmaal Oude Dorpsstraat" heet...
Wie kan dat onthouden, trouwens?
O, ik zie nu de laatste foto, waarop alleen "Oude Dorpsstraat" staat.

Tja, we moeten alles met een smartphone doen, ook wandelen.
Immers dan kunnen de Google, Facebooken, Amazons,
en al die anderen goed bijhouden waar wij allemaal zijn.....
Dat is handig! Voor wie?

Ook jouw eerste blauwe-letters-alinea laat weer eens
zo'n fantastisch gebruik van "nieuw" media zien.
Ik maak er nog geen gebruik van.

Maar ik moet niet zo mopperen op nieuwe technieken,
ook oude technieken doen het geweldig!
Ik sta een paar weken geleden op een parkeerterrein in Noordwijk,
gooi 2 euro in die automaat en er komt een papieren kaartje uit.
Mijn ex gooit daarna 2 euro in diezelfde automaat en jawel,
geen kaartje....

Je hebt toch mooie foto's gemaakt van een wandeling
die je als enigszins beton saai hebt omschreven.

groeten uit het (Noord-) Nederlandsche.....

Rink