28 oktober 2021 Thorembais-les-Béguines

Torken Van Cutsem

We stapten een kleine 15 km in Thorembais-les-Béguines, deelgemeente van Perwez. Voor één keer namen we meer bussen dan treinen: lees het allemaal op http://blog.seniorennet.be/overweg13/archief.php?ID=2437644.

Veel kijk - en leesplezier

Vic

Rink

Op 29-10-2021 om 20:09 schreef Torken Van Cutsem:
Sjonge,
"fietsers zonder verlichting, bel, helm, of fluovest gesignaleerd"....

Dat zou hier een onafgebroken stroom van verkeersinformatie
opleveren op 10 zenders parallel die dan geen tijd meer hebben
voor een muziekje....

Verlichting is al vaak stuk, bellen worden hier nooit gebruikt
en niemand draagt een helm of een fluovest.....

Rink

Torken Van Cutsem

Op vrijdag 12 november 2021 om 23:09:29 UTC+1 schreef Rink:
Dag Rink
Ik bedoelde het in de eerste plaats ironisch en mijn inspiratie vond ik bij enkele fietsers die ons vanmorgen voorbijreden. Ik stoor me vooral aan de ongelooflijke bagatelletjes die fietsers (én de Fietsersbond) elke morgen doorsturen naar de VRT-redactie. Maar ja, sinds de heiligverklaring van de fietser moeten we dat maar even snel wegslikken...

Rink

Op 13-11-2021 om 13:14 schreef Torken Van Cutsem:

> Dag Rink Ik bedoelde het in de eerste plaats ironisch

:-)

> [...]
> VRT-redactie. Maar ja, sinds de heiligverklaring van de fietser
> moeten we dat maar even snel wegslikken...

Ik hoop dat de VRT alle onzin niet uitzendt....

Verkeersinformatie voor fietsers?
Ik begrijp het niet helemaal.
Als er iets is en je gaat niet helpen, afstappen en er omheen lopen. Toch?

Rink