Advanced/EV

Guy Coulleit

Hoi,

Ik probeer hier sedert kort een Advanced/EV mamabordje aan de klap te
krijgen. Intel Pentium 120 CPU met 32 Mb ram erin.

Eigenaardige is dat het bakje enkel in het merendeel van de gevallen
enkel wil opstarten als ofwel de systeemcache gedisabled werd ofwel de
Boot Speed op Deturbo werd gezet.

Ik zeg wel - in het merendeel van de gevallen - want een eenzame keer
boot hij toch verder door en lijkt alles verder normaal...

Eigenaardig. Maar toch moet er ergens iets mis zijn. Waar begin ik het
best te zoeken ? CPU ? Geheugen ? MB zelf ?

Welke soft kan ik best gebruiken om het systeem eens aan een grondige
check te onderwerpen ?
Waar kan ik een utility vinden die de staat van de processor eens
grondig checkt ?

mvg,

Guy.

Fidonet : *2:292/854.26*
Internet : *guy.coulleit_AT_advalvas.be*