Nog een prob...

Peter Barandat

Hello Jan,

On 04.08.00, 8:24:35 you've sent this message in outer space.
An alien retrieved it on zaterdag 05.08.00, 18:09:50, and replied to it.

JW> Start gewoon op van een Linux cdrom of mini-Linux-diskette. Aan de
JW> command- prompt tik je fdisk in. Het is zelfs niet nodig om Linux te
JW> installeren.
:-) I'll try :-) In ieder geval, mercie voor de goede raad :-)) (nu hopen
dat het werkt :-))

Greets, Peter

Peter Barandat

Hello Tom,

On 05.08.00, 15:04:33 you've sent this message in outer space.
An alien retrieved it on maandag 07.08.00, 0:05:38, and replied to it.

TL> In textmode kan da geen probleem zijn, voor fdisk :)
I'll try :-))

TL> En ja seh.. Moet ge nekeer een nieuwe Linux distro nemen he, welke
TL> beeldkaart hebt gij?
Toen "werkte" ik met Red Hat 5.2, en had een Diamond Viper 770 (TNT2-shipset)
Met de suse echter nooit begonnen... (uitgeleend aan Joris, en uiteindelijk geen
tijd meer...)

Greets, Peter

Tom Laermans

Hallo Peter !!

Op 07-Aug-00 00:17:17, schreef Peter Barandat aan Tom Laermans over Nog een
prob......

PB> I'll try :-))
So tell me.. did it work? (uh oh van Partition Magic naar diene Linux fdisk
is ne serieuze stap naar beneden qua intuitivity :-)

PB> Toen "werkte" ik met Red Hat 5.2, en had een Diamond Viper 770
PB> (TNT2-shipset) Met de suse echter nooit begonnen... (uitgeleend
Tshipset zeker :-)

PB> aan Joris, en uiteindelijk geen tijd meer...
Tja.. heb zelf ook RH5 gehad.. werkte bij mij ook nie echt optimaal
allemaal, die window managers trokken op nieveel enzo enzo enzo... Toen ik
echter SuSE 6.2-eval in mijn pollen kreeg enkele jaren geleden was dat een
meeega-verschil... (ook kernel 2.0.33->2.2.10 is iets heel anders :)

[tom.la...@powersource.cx]
[ICQ: #12120754]

... Too much free time? Become a SysOp
+++ Linux Uptime: 21 min, 3 users, load average: 2.40, 2.01, 1.35

Peter Barandat

Hello Tom,

On 07.08.00, 18:28:54 you've sent this message in outer space.
An alien retrieved it on woensdag 09.08.00, 17:52:57, and replied to it.

TL> So tell me.. did it work? (uh oh van Partition Magic naar diene Linux
TL> fdisk is ne serieuze stap naar beneden qua intuitivity :-)
Awel, ben nog niet terug bij diene kerel geweest, but I'll let you know :-)

TL> Tshipset zeker :-)
kweenie...tnt2 is toch van nvidia??

> [...]
TL> een meeega-verschil... (ook kernel 2.0.33->2.2.10 is iets heel anders :)
Alle dan :-))

*Connection terminated*

Tom Laermans

Hallo Peter !!

Op 09-Aug-00 17:59:18, schreef Peter Barandat aan Tom Laermans over Nog een
prob......

PB> Awel, ben nog niet terug bij diene kerel geweest, but I'll let you
PB> know :-)
Awel ja, zeg het eens :-)

PB> kweenie...tnt2 is toch van nvidia??
Ja, maar ge had tshipset verkeerd geschreven :)

-=[t...@powersource.cx]-[www.powersource.cx]-[0497/85.30.44]-[ICQ 12120754]=-

... I SNORT MY MONEY UP MY MODEM! :%)
+++ Linux Uptime: 11h48m, 1 user, load average: 1.12, 1.18, 1.12

Peter Barandat

Hello Tom,

On 12.08.00, 1:26:31 you've sent this message in outer space.
An alien retrieved it on zaterdag 12.08.00, 4:01:51, and replied to it.

*Establishing connection*

TL> Ja, maar ge had tshipset verkeerd geschreven :)
Miereneuker :-)

*Connection terminated*

Tom Laermans

Hallo Peter !!

Op 12-Aug-00 04:08:51, schreef Peter Barandat aan Tom Laermans over Nog een
prob......

PB> Miereneuker :-)
Is dat niet met 2 'n'en :-)

-=[t...@powersource.cx]-[www.powersource.cx]-[0497/85.30.44]-[ICQ 12120754]=-

... If speed scares you, try Micro$oft Windows
+++ Linux Uptime: 6h16m, 2 users, load average: 1.20, 1.13, 1.10

Peter Barandat

Hello Tom,

On 12.08.00, 19:16:39 you've sent this message in outer space.
An alien retrieved it on zondag 13.08.00, 0:07:10, and replied to it.

*Establishing connection*

TL> Is dat niet met 2 'n'en :-)
Ik ga een regeltje gebruiken uit de oude spelling, weet niet of het nu nog
opgaat, though....

Neukt gij meer als 1 mier tegelijkertijd?? Ahzo TOM!! VREEMDGAAN, JA!!?? ;-))

*Connection terminated*

Bas Heijermans

Hello Tom,

On 07/Aug/00 at 18:28 you wrote:

PB> I'll try :-))

TL> So tell me.. did it work? (uh oh van Partition Magic naar diene
TL> Linux fdisk is ne serieuze stap naar beneden qua intuitivity :-)

Heb je die van DOS/Windows nog nooit bekeken zeker:-)
Die is nooit een stap hoger geweest:-)
De mooiste FDISK allertijden is nog altijd die van OS/2!

> [...]

TL> Toen ik echter SuSE 6.2-eval in mijn pollen kreeg enkele jaren
TL> geleden was dat een meeega-verschil... (ook kernel 2.0.33->2.2.10

Ik vind Linux nog steeds niets, de beste die in de buurt van mijn wensen komt
is Mandrake.
Die is redelijk gemakkelijk in configuratie en omgang, Suse en de anderen zijn
draken:-)

Warp3SMP,
\Bas

Jan Wagemakers

Hallo Bas,

Bas Heijermans schreef aan Tom Laermans :

BH> Ik vind Linux nog steeds niets,
man find ;-)

Nog een fijne dag Bas. - Jan Wagemakers -

... no time to cry --The Sisters Of Mercy

Koen Vosters

On Za 12 Aug 2000 this weird looking person wrote :

TL> Is dat niet met 2 'n'en :-)

Nee, ge kunt meer 1 mier tegelijk ...

:)

To be or not to be,
what's the f*^$ difference?

Dave Luyten

Hallo Koen Vosters, hoe is het ermee?

24-Aug-00 12:41:08, Koen Vosters schreef aan Tom Laermans
Onderwerp: Nog een prob...

KV> Nee, ge kunt meer 1 mier tegelijk ...

EOT: End Of Thread

哪目
滥哪> Nog een prettige dag verder
Dave Luyten
Moderator SYSTEMEN.BN

** Reacties op dit bericht ENKEL via Netmail **

... Never summon a Moderator you cannot control (i.e. any)

Steven Leeman

Hello peter,

Thursday August 03 2000 16:26, Peter Barandat wrote to Tom Laermans:

PB> doen... De laatste keer dat ik het geprobeert heb, heb ik eerst een
PB> uurtje mogen zoeken naar de goede config voor mijn beeldkaart... I
PB> can't afford that...

tja ik zit ook al bijna 3 maand te zoeken voor een win95 lfn compliant
gedoe...maar na 5 jaar en zijnde opensource met zoveel programmeurs op de
wereld
blijkt men nog niet op de hoogte van die bug ... :-(
kortom onbruikbaar voor sysops die nog met een files.bbs werken (99% van alle
bbs software)

o Steven Leeman,
)/\,[_) Sysop SkyNET Bbs
`T7 ]=[ http://welcome.to/skynetbbs (Dutch/English)

... Met Fidonet zou je der al zijn!

Peter Barandat

Hello Steven,

On 03.08.00, 22:21:10 you've sent this message in outer space.
An alien retrieved it on vrijdag 04.08.00, 1:50:07, and replied to it.

> [...]
SL> wereld blijkt men nog niet op de hoogte van die bug ... :-( kortom
SL> onbruikbaar voor sysops die nog met een files.bbs werken (99% van alle
Voor zover ik er iets van begrepen heb: :-)
<g>

Greets, Peter

Jan Wagemakers

Hallo Peter,

Peter Barandat schreef aan Tom Laermans :

> [...]

prompt tik je fdisk in. Het is zelfs niet nodig om Linux te installeren.

Nog een fijne dag Peter. - Jan Wagemakers -

... Linux : Omdat het zo'n leuk logo heeft ;-)

Steven Leeman

*** Answering a msg posted in area IRECEIVED (I received).

Hello peter,

Friday August 04 2000 01:51, Peter Barandat wrote to Steven Leeman:

PB> Voor zover ik er iets van begrepen heb: :-)
PB> <g>

open dosbox...

doe eens REM > MYLONGFILENAME.TXT
doe eens dir *.TXT
kijk naar MYLONGFILENAME.TXT:

MYLONG~1.TXT size datumtijd MYLONGFILENAME.TXT

files.bbs komt uit een tijd van 8.3 bestanden:
MYLONG~1.TXT [00] description

o Steven Leeman,
)/\,[_) Sysop SkyNET Bbs
`T7 ]=[ http://welcome.to/skynetbbs (Dutch/English)

... Let me tell y'about the birds and the bees and a thing called fi-do-net..

Peter Barandat

Hello Steven,

On 04.08.00, 19:01:57 you've sent this message in outer space.
An alien retrieved it on zaterdag 05.08.00, 14:19:16, and replied to it.

SL> MYLONG~1.TXT size datumtijd MYLONGFILENAME.TXT
SL> files.bbs komt uit een tijd van 8.3 bestanden: MYLONG~1.TXT [00]
SL> description
I know, i know :-) :-))

Greets, Peter

Tom Laermans

Hallo Peter !!

Op 03-Aug-00 16:26:17, schreef Peter Barandat aan Tom Laermans over Nog een
prob......

PB> Ik heb nu al zo weinig tijd... wat moet ik begot met linux gaan
PB> doen... De laatste keer dat ik het geprobeert heb, heb ik eerst

Die harde schijf repareren :-)

> [...]

In textmode kan da geen probleem zijn, voor fdisk :)

En ja seh.. Moet ge nekeer een nieuwe Linux distro nemen he, welke

... Spock fell into the DOOM PIT! Jim, I'm a doctor, not a forklift!
+++ Linux Uptime: 2h34m, 1 user, load average: 1.30, 1.58, 1.38

Tom Laermans

Hallo Jan !!

Op 20-Aug-00 08:07:39, schreef Jan Wagemakers aan Bas Heijermans over Nog een
prob......

JW> man find ;-)
"nietS", Jan, niet "niet" :-)

-=[t...@powersource.cx]-[www.powersource.cx]-[0497/85.30.44]-[ICQ 12120754]=-

... A man IS his word... Where does that leave Clinton?
+++ Linux Uptime: 6h50m, 3 users, load average: 1.28, 1.15, 1.10