Elsa Erazor 3d-bril

Bruno Knops

Heeft er iemand zo'n ding en ou ie mij kunnen uitleggen hoe je die nu juist
start enz .. de originele software en drivers zijn ook welkom ( geen
updates heb de orig nog niet) Thankz ...

Steven Leeman

Hello Bruno,

Saturday July 08 2000 12:15, Bruno Knops wrote to Iedereen:

BK> Heeft er iemand zo'n ding en ou ie mij kunnen uitleggen hoe je die nu
BK> juist start enz .. de originele software en drivers zijn ook welkom (
BK> geen updates heb de orig nog niet) Thankz ...

ze werden voor mijn neus verkocht... :(

software op hun internet site te vinden?

o Steven Leeman,
)/\,[_) Sysop SkyNET Bbs
`T7 ]=[ http://welcome.to/skynetbbs (Dutch/English)

... Fidonet, voor een zachter en droger gevoel van bescherming.