>>> De Warre seh, hoe is 't der in den BTB ?
AV> Hmmm, speelde gij nog steeds in de Belgium Touring Band ?
Mijn beste Alfred,
Je kan mij best vergelijken met het RVT (Rondreizend Volks Theater)
Overal zit ik of heb ik gezeten, en overal vertrek ik.
Momenteel werk ik bij Ericsson in Evere.. Voorbije opdrachten :
Belgacom Skynet
UUnet Belgium
Telenet Vlaanderen
BBL (de bank)
Belgacom (BTB)
Fortis
Interbrew
Euroclear
TechSpace Aéro
Bij Ericsson heb ik nu een contract tot maart 2001, met mogelijke verlenging
tot juli 2001. Daarna wordt
de hele IT-afdeling doorgestuurd naar Compaq (centrale IT-helpdesk, met maar
een paar mensen
ter plaatse, dit dan voor heel Ericsson Europe), dus dan zal ik wel weer iets
anders zoeken en
vinden :-)
Groetjes,
Olivier Baum